فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز خبر داد؛

اجرای ۴۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار شیراز

سرهنگ پاسدار محمدجعفر دوستدار گفت: حدود ۴۰۰ پروژه محرومیت زدایی در ۹ منطقه حوزه سپاه ناحیه بقیه‎الله شیراز در حال اجرا است.
کد خبر: ۳۲۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹ - 24December 2018

اجرای 400 پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار شیرازبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «محمدجعفر دوستدار» امروز (دوشنبه ۳ دی‌) در مراسم رونمایی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در روستای «کرونی» از بخش مرکزی شیراز با بیان اینکه قرارگاه شهید «اسکندری» با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و توقف آن‌ها و رفع محرومیت در شیراز تشکیل شده است، اظهار داشت: با همت گروه‌های بسیج سازندگی بیش از ۱۰۵ پروژه عمرانی در مناطق محروم شیراز تکمیل  و ۴۰۰ پروژه دیگر در دستور کار قرار داده شده است.

وی به مناطقی كه طرح‌های بسیج سازندگی در آن‌ها انجام شده است اشاره کرد و گفت: علاوه بر روستای كرونی، مناطق كم‌برخوردار سنگ سیاه،‌ قره‌باغ، بیات، شهرك بهار، دهپیاله، زرگری، شیخعلی چوپان، مأذون قشقایی و مهدی‌آباد شیراز است.

فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز افزود: این پروژه‌های عمرانی شامل مرمت‌ منازل محرومان، احداث خانه عالم، برپایی كارگاه اشتغال‌زایی، مرمت مسجد، احداث منزل برای محرومان، ساخت مجتمع فرهنگی، آب و فاضلاب و غیره است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار