یک کارشناس مسائل سیاسی:

توان بازدارندگی ایران آمریکا را ناامید کرده است

حسن عفت پناه گفت: توان بازدارندگی کشورمان آمریکا را نومید کرده، آنها مطمئن هستند زمان ضربه زدن و فرار کردن تمام شده است.
کد خبر: ۳۲۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ - 24December 2018

تثبیت امنیت کشور با  معنویت محوری مردم /جمهوری اسلامی، سرمایه ملیبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «حسن عفت پناه» کارشناس مسائل سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 58 و تیپ 158 شهید کشاورزیان شاهرود با تشریح وضعیت منطقه و سیاست های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: کشور در شرایط ویژه است، تحولات منطقه پرشتاب بوده و سطح درگیری ها نیز بالاست که با امنیت کشورمان نسبت مستقیم دارد.

وی با بیان این که تلاش می شود این شرایط و نوع رفتار کشور برای کارکنان ارتش توجیه شود، افزود: در این صورت رفتارها معنا پیدا کرده و نیروها در انجام وظایف خطیر خود گرفتار بحران نخواهند شد.

عفت پناه با بیان این که امروز در آمریکا تندروترین معاندان جمهوری اسلامی تصمیم گیر هستند، افزود: آن ها شمشیر از رو بسته و حتی میز اقدام علیه ایران درست کرده‎اند، چنانچه توان مقابله مستقیم داشتند حتما اقدام می کردند.

وی صهیونیست ها و طرفداران آنها در آمریکا را گروه دیگر دشمنان جمهوری اسلامی خواند و گفت: در منطقه غرب آسیا هم گروهی بی‎هویت که خائن ترین آدم ها به کشور خود و مردم منطقه هستند، به شدت ضد ایران تبلیغ و اقدام می کنند و با صهیونیست ها همسو هستند.

کارشناس مسائل سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تکفیری ها را یکی دیگر از لایه های مخالفان نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: این گروه در منطقه پراکنده بوده و توحش را به اوج خود رسانده و با حمایت استکبار هنوز نفس می کشند.

وی در تشریح جنایت های تکفیری ها نیز گفت: کشتار مسلمانان و بیگناهان، تجاوز به نوامیس و قتل عام کودکان و زنان از افتخارات آن هاست.

عفت پناه ایران را چهارراه خاورمیانه خواند و گفت: وهابی ها با کمک استکبار در برخی کشورها با استفاده از مشکلات معیشتی برخی مردم این کشورها ، نیروهایی را برای ضربه زدن به کشور استخدام می کنند.

وی به مشکلات کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: ایران تنها کشور منطقه است که حاکمیت فراگیر دارد، دولت ملی و یک ملت واحد داریم ، همه اقوام خود را ایرانی اصیل می دانند.

کارشناس مسائل سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با مقایسه عزت و امنیت کشور با برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس ، گفت: سران آمریکا با توهین به مقامات برخی از این کشورها ، بقای آن ها را منوط به حمایت آمریکا می داند.

عفت پناه توسعه کشور را منوط به درونزا بودن اقتصاد کشور خواند و گفت: هیچ کس به ما کمک نخواهد کرد، اکنون توان بازدارندگی ایجاد کرده ایم اما آمریکا و دوستانش فشار می آورند تا تسلیم شویم.

وی ادامه داد: توان بازدارندگی ایران آمریکا را نومید کرده ، آن ها مطمئن هستند زمان ضربه زدن و فرار کردن تمام شده ، ما قادر هستیم کیلومترها دورتر اهداف مان را بزنیم.

کارشناس مسائل سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: پس از جنگ جهانی دوم کسی جرات نمی کرد به سربازان آمریکا کمترین تعرضی بکند، اما سربازان ما تعدادی از آن ها را اسیر کرده و شاخ این کشور را شکستند و حتی مجبور به عذر خواهی شدند.

عفت پناه عصبانی و نومید کردن مردم را هدف اصلی دشمنان اعلام کرد و گفت: تحریم های ظالمانه آن ها فقط برای همین امر بوده است.

وی گفت: ملت ایران با درک و بصیرتی که دارند، به لطف خدا و رهبری حکیمانه نظام از این پیچ تاریخی و خطرناک هم عبور خواهند کرد، ما گفتمان امنیت ملی را بر اساس اندیشه مقام معظم رهبری تبیین می کنیم.

این کارشناس عقیدتی سیاسی ارتش، مقاومت در برابر استکبار را یکی دیگر از اندیشه های رهبر انقلاب خواند و گفت: برای تثبیت جایگاه خود چاره ای جز مقاومت نیست.

وی هوشیاری راهبردی مسوولان نظام را عامل دور کردن چند بحران از کشور اعلام کرد و گفت: معنویت محوری به رفتار مردم معنا داده و موجب تثبیت امنیت کشور می‎شود.

عفت پناه خود اتکایی و خودکفایی نظامی را از عوامل بازدارندگی خواند و گفت: جمهوری اسلامی یک سرمایه ملی است، زیبنده این نظام نیست که برخی با فساد به مردم ایران لطمه بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار