راعی:

فیلم مستند 80 دقیقه‎ای شهدای «خان طومان» از «میاندرود» کلید می‎خورد

رضا راعی تهیه کننده و کارگردان حوزه دفاع مقدس با بیان اینکه این فیلم ۱۵دی ماه جاری از میاندرود زادگاه شهید کمالی کلید می‎خورد، گفت: این فیلم زندگی ۱۶شهید مدافع حرم را روایت خواهد کرد.
کد خبر: ۳۲۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴ - 24December 2018

فیلم شهدای «خان طومان» در میاندورود کلید می خوردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «رضا راعی» نویسنده و کارگردان فیلم مستند شهدای «خان طومان» در نشست هم اندیشی با محوریت پیگیری و هماهنگی جهت اجرای پروژه مستند 80 دقیقه ای شهدای خان طومان که در فرمانداری نکا برگزار شد، با بیان اینکه اردیبهشت سال 95 تعداد 13 تن از رزمندگان مازندرانی مدافع حرم در شهرک خان طومان سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسیدند و پیکر مطهر جمعی از این شهدای والامقام به کشور بازنگشت، اظهار داشت: قرار است رشادت های مازندرانی‎ها در یک مستند 80 دقیقه ای به تصویر کشیده شود.

وی با بیان اینکه تحقیق و نگارش این فیلم اواخر سال 95 کلید خورد، یادآور شد: 16 بازیگر در این فیلم زندگی 16 شهید مدافع حرم را به تصویر می‎کشند.

راعی با بیان اینکه ساخت این پروژه استانی نیازمند اعتبارات استانی است، گفت: تمامی بازیگران، مدیران تولید و دیگر دست اندرکاران این فیلم فی‌سبیل‎الله در ساخت آن مشارکت دارند.

وی اظهار کرد: برای ساخت این فیلم داستانی پس از بازی گرفتن آزمایشی از بیش از یک هزار داوطلب، 170 بازیگر از این تعداد برای نقش آفرینی شهدا، همسران، مادران، پدران و دیگر اعضای خانواده شهدا انتخاب شدند.

راعی با بیان اینکه این فیلم از 15 دی ماه سال جاری از میاندورود زادگاه شهید «سعید کمالی» کلید می‎خورد، گفت: ادامه فیلم به مدت 15 روز در شهرستان نکا ضبط خواهد شد. لوکیشن‎های مرتبط با زندگی شهدا در ایران تا پایان اسفند ماه سال جاری پایان می یابد و ادامه لوکیشن های جنگ سوریه در اوایل سال 98 ضبط خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار