لاریجانی در نطق پیش از دستور؛

آیت‎الله شاهرودی در خدمت به نظام اسلامی پیشگام بود

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی خدمات وی در قوه قضائیه را ارزنده عنوان کرد و گفت: آیت الله شاهرودی در خدمت به نظام اسلامی پیشگام بود.
کد خبر: ۳۲۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ - 25December 2018

آیت الله شاهرودی در خدمت به نظام اسلامی پیشگام بودبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز (سه‌شنبه چهارم دی ماه) در نطق پیش از دستور ضمن تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح، اظهار داشت: میلاد مسعود حضرت عیسی مسیح را به ملت بزرگ ایران، پیروان آن حضرت و نمایندگان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی در ادامه با اشاره به رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: با خبر شدیم که شب گذشته حضرت آیت‎الله سید محمود هاشمی شاهرودی دار فانی را وداع گفتند؛ ایشان عالمی مجاهد و از شاگردان امام (ره)، شهید آیت الله صدر و مرحوم آیت الله خویی بودند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت‎الله شاهرودی در خدمت به نظام اسلامی پیشگام بودند، تصریح کرد: آیت الله شاهرودی از استوانه های علمی حوزه و از مراجع تقلید بود و خدمات ارزشمندی در سال‌های گذشته در قوه قضائیه، مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان به نظام داشت.

لاریجانی گفت: از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده آرزومندیم و به خانواده ایشان و ملت عزیز ایران فقدان این عالم بزرگوار را تسلیت و تعزیت عرض می کنیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار