نامه بسیجی شهید حسین بیدقی (۵)/ این جنگ یک جنگ الهی بود

بسیجی شهید «حسین بیدقی» در نامه خود آورده است : «چندین تانک و توپ و وسایل جنگی دشمن از ترس بچه‌ها به یک سمت صحرا رفته بود و در وسط صحرا خشک و خالی درون باتلاق گِل افتاده بود و این کار الهی بود.»
کد خبر: ۳۲۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 26December 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، بسیجی شهید «حسین بیدقی» در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۴۳ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۳۶۱ در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

نامه بسیجی شهید حسین بیدقی (۵)/ این جنگ یک جنگ الهی بود

تصاویر متن نامه بسیجی شهید «حسین بیدقی»

نامه بسیجی شهید حسین بیدقی (۵)/ این جنگ یک جنگ الهی بود

نامه بسیجی شهید حسین بیدقی (۵)/ این جنگ یک جنگ الهی بود

نامه بسیجی شهید حسین بیدقی (۵)/ این جنگ یک جنگ الهی بودنامه بسیجی شهید حسین بیدقی (۵)/ این جنگ یک جنگ الهی بود

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مَن طَلَبَنِی وَجَدَنِی وَ مَن وَجَدَنِی عَرَفَنِی وَ مَن عَرَفَنِی عَشَقَنِی وَ مَن عَشَقَنِی عَشَقـــتُهُ وَمَن عَشَقـــتُهُ قَتَلــتُهُ وَ مَن قَتَلـــتُهُ فَعَلیه دِیــتُهُ وَ مَن عَلَیَّه دِیـــتُهُ وَ أَنَا دِیـــتُهُ.
سلام خدمت محترم اهل خانواده امیدوارم که حالتان خوب و سلامت باشد به حمدالله حال من خوب است و ملالی نیست جز دوری شما.

کار ما در اینجا این است که بجنگیم با کمپوت و کنسرو و شکلات و آجیل و غیره، چون ما در دشت عباس بودیم و دشمنان به یاری خدا و به کمک امام زمان (عج) و امام و لشکران غیب، دشمنان اسلام پا به فرار گذاشت با ۱۸ هزار اسیر و ۲ الی ۳ هزار کشته به خدا این کار الهی بود، چون چندین تانک و توپ و وسایل جنگی دشمن از ترس بچه‌ها به یک سمت صحرا رفته بود و در وسط صحرا خشک و خالی درون باتلاق گِل افتاده بود و این کار الهی بود.
همان طور که امام گفت: (این جنگ یک جنگ الهی بود).

راستی مامان چون به همه آشنایان و دوستان در سر جلسه که می‌روی یا روضه بگو که ما را دعا کنند و با دعای شما پیروز هستیم و خود ما هم وسیله هستیم به قول امام واقعاً حرف‌های امام را باید طلا گرفت اینجا و قرآن را آشکار برایمان تفسیر می‌شود مثلاً روز حمله یکی از بچه‌ها که خیلی جلوی دشمن بود می‌گفت که ما در حدود ۵۰ قدمی بودیم با دشمن اون‌ها کر و لال و کور بودن همین‌طور که قرآن در سوره بقره گفته است و رفتن جلو و آن‌ها را اسیر و کشته بودن.
قبل از حمله آقای رفسنجانی آمده بود و گفته بود اگر شما ۶ هزار اسیر بگیرد تا ما روش کار کنیم کلاهم را آسمان هفتم می‌اندازم و وقتی که شنیده بود که ۱۸ هزار اسیر خیلی خوشحال شده بود و تمام بزرگان و مومنان سجده کرده بودن و در سر سجده با خدا راز و نیاز می‌کردن.

راستی این حمله کار خدا بود وقتی پیش امام رفته بوده استخاره کنند امام گفته بود اگر شک دارید که استخاره کنیم و فرمانده گفته بود نه و امام بلند شده بود و با دست گفته بود پس چرا ایستاده‌ای برو و آمده بودن و حمله کرده بودن. اما از قبل می‌دانست و خودش کارش را کرد و لشکر غیب را فرصت داد و کار دشمن را تمام کرد از طرف من کوچولو‌ها را ببوس و به آقای تمجیدی و حسن سلام برسان.
خداحافظ
حسین بیدقی
۱۳۶۱/۱/۱۳»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار