سردار اشتری:

استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس امری ضروری است/ منش رزمندگان دوران دفاع مقدس الگوی فرماندهان ناجا باشد

فرمانده ناجا بر لزوم بهره‌گیری از تجارب دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: فرماندهان ناجا باید اخلاق، منش و رفتار رزمندگان دوران دفاع مقدس را الگوی کار خود قرار داده و آن را ترویج و گسترش دهند.
کد خبر: ۳۲۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ - 25December 2018

استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس امری ضروریست/ منش رزمندگان دوران دفاع مقدس الگوی فرماندهان ناجا باشدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در کلاس درس تجزیه و تحلیل دفاع مقدس در دانشکده فرماندهی و ستاد دانشگاه علوم انتظامی امین با تاکید بر اینکه انتقال تجربیات و فرهنگ دفاع مقدس به نفع جامعه است، اظهار داشت: باید این فرهنگ همواره زنده نگه داشته شود و در سطح ناجا گسترش یابد.

وی با اشاره به حساسیت و گستردگی مأموریت‌ها در ناجا استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس را امری ضروری دانست و تصریح کرد: فرماندهان ناجا باید اخلاق، منش و رفتار فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس را الگوی کار خود قرار داده و آن را ترویج و گسترش دهند.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اثربخشی درس دفاع مقدس در پیشبرد اهداف سازمانی و تقویت روحیه جهادی گفت: درس دفاع مقدس به دلیل داشتن فرهنگ غنی دینی، معنوی و تجارب بسیار می‌تواند به پیشبرد اهداف سازمانی کمک شایانی کند و فرماندهان و کارکنان باید این علوم را فراگرفته و در راستای کار خود به کار گیرند.

وی در ادامه به بررسی پیامد‌ها و دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس پرداخت و بیان کرد: تحکیم وحدت ملی، تقویت روحیه جهادی، خودباوری، اعتماد به نفس و پیشرفت در عرصه‌های اقتصادی، نظامی و دفاعی، از جمله دستاورد‌های دفاع مقدس است.

در پایان، سردار اشتری از آثار جشنواره ناجیانمان که برای اولین بار در سطح ناجا، توسط سازمان نشر معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس ناجا با همکاری سازمان‌ها و نهاد‌های درونی و بیرونی برگزار شد، بازدید کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار