سرهنگ نصیری خبر داد؛

کشف یک تُن و 726 کیلو مواد افیونی در جنوب شرق کشور

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تُن و 726 کیلوگرم مواد افیونی در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های «ایرانشهر» و «سراوان» خبر داد.
کد خبر: ۳۲۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ - 25December 2018

کشف یک تُن و 726 کیلو مواد افیونی در جنوب شرق کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «محمدرضا نصیری» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته با کسب خبری مبنی بر جابه‌جایی محموله سنگین مواد مخدر از مناطق مرزی به عمق کشور از مسیر محور‌های مواصلاتی شهرستان ایرانشهر بلافاصله تیم‌هایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «سراوان» پس از ساعاتی کمین در مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان سرانجام شب گذشته محموله مواد مخدر را که بوسیله دو دستگاه پژو در یکی از محور‌های کوهستانی جابه جا می‌شد شناسایی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان با قرار گرفتن در منطقه کمین به سمت عوامل انتظامی تیراندازی کردند که تکاوران پلیس با مقابله به مثل حلقه محاصره را تنگ‌تر و سوداگران مرگ به ناچار با رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات متواری شدند.

سرهنگ نصیری خاطرنشان کرد: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاکسازی منطقه ضمن دستگیری دو قاچاقچی در بازرسی از خودرو‌ها یک تُن و 481 کیلو و 380 گرم تریاک، 206 کیلو و 480 گرم حشیش، 14 کیلو و 670 گرم هروئین، 24 کیلوگرم سایر مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلاش و 2 تیغه خشاب حاوی 60 تیر جنگی کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی خود اجازه نخواهد داد که قانون‎شکنان و مخلان امنیت عمومی در هیچ نقطه‌ای از این استان پهناور احساس آرامش کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار