آیت‌الله علوی‌گرگانی:

آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی در مسیر خدمت به انقلاب، کشور و مردم گام برمی‌داشت

مرجع تقلید شیعیان در پیامی با تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی، گفت: آن عالم بزرگوار در سنگر‌های متعدد همچون ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در جهت خدمت به مملکت و انقلاب و مردم قدم برمی‌داشت.
کد خبر: ۳۲۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ - 25December 2018

آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی در مسیر خدمت به انقلاب، کشور و مردم گام برمی‌داشتبه گزارش دفاع پرس از قم، در پیام تسلیت آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی آمده است: خبر رحلت فقیه عالی‌قدر حضرت آیت‌الله آقای حاج سید محمود شاهرودی زیدعزه موجب تألم و تأثر اینجانب شد.

ایشان که از شاگردان بارز مرحوم آیت‌الله شهید صدر بودند در طول سالیان متمادی شاگردان خوب و فاضل را تربیت‌کرده و افراد متعددی را از علم سیراب کردند. همچنین با تحقیق و چاپ کتب متعدد خدمت به دین و اسلام کردند.

آن عالم بزرگوار در سنگر ریاست قوه قضاییه و صیانت از آرای مردم در شورای نگهبان همچنین ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام خدماتی داشته و در جهت خدمت به مملکت و انقلاب و مردم قدم برداشتند.

اینجانب این ضایعه مولمه را در درجه اول به ساحت مقدس امام صاحب‌الزمان (عج) سپس به مقام معظم رهبری، مراجع تقلید، حوزه‌های علمیه، همچنین به آقازادگان و بازماندگان آن فقید ازدست‌رفته تسلیت عرض می‌نمایم و علو درجات را برای آن مرحوم خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار