رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

برگزاری مراسم یوم‌الله 9 دی در بیش از چهل شهر و بخش خوزستان

حجت‌الاسلام سپهر گفت: مراسم یوم‌الهه 9 دی با حضور اقشار مختلف مردم در بیش از چهل شهر و بخش استان خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷ - 25December 2018

برگزاری مراسم یوم اله 9 دی در بیش از 40 شهر و بخش خوزستانبه گزارش دفاع پرس از اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان عصر امروز (سه شنبه چهارم دی‌ماه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم 9 دی امسال با چهل سالگی و بلوغ انقلاب تقارن دارد و این سندی روشن از چهل سال همراهی و وفاداری امت به اسلام و امامت است.

وی افزود: زنده نگه داشتن ماهیت 9 دی بیانگر این است که مردم ولایتمدار ایران اسلامی و خوزستان قهرمان دست از سر دشمنان نظام و ایادی داخلی شان برنمی‌دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: 9 دی روز پاسداشت بصیرت مردم و بزرگداشت شهدای دهه بصیرت سال 88 است. این حضور پیامی به فتنه گران و سران فتنه است که راهی جزء توبه و تسلیم در مقابل ایمان ملت ندارند.

وی گفت: شعار مراسم یوم الله 9 دی امسال، «چهل سال ولایتمداری، بصیرت و استقامت؛ رمز ماندگاری انقلاب اسلامی» است که با حضور اقشار مختلف مردم همزمان با سراسر کشور در بیش از چهل شهر و بخش خوزستان برگزار می‌شود.

سپهر در پایان تصریح کرد: این مراسم با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی به طور همزمان ساعت 10 صبح روز یکشنبه 9 دی‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش دفاع پرس؛ مراسم 9 دی‌ماه کلانشهر اهواز در صحن حضرت «علی بن مهزیار اهوازی» با سخنرانی سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار