سردار فضلی:

شهدای مدافع حرم با بصیرت به رشد و تعالی رسیده‌اند

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: شهدای مدافع حرم با دفاع از دین و پایداری انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر زیادخواهی دشمنان با بصیرت به رشد و تعالی رسید‌ه‌اند.
کد خبر: ۳۲۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ - 26December 2018

شهدای مدافع حرم سند افتخارآمیز جمهوری اسلامی در مکتب دفاع از دین اسلام هستندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سردار «علی فضلی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در حاشیه تجلیل از همسر شهید مدافع حرم ذاکر حیدری در مراسم یادواره شهدای منطقه ارسباران اظهار داشت: انقلاب اسلامی نهالی است که با خون پاک شهدا از دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آبیاری شده و حال به چهلمین سالگی پا می‌گذارد.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم بهتر از هر استاد و معلمی به ما درس ولایتمداری و آزادگی را آموخته‌اند، افزود: شهدای نظام اسلامی بالأخص شهدای مدافع حرم تماماً سند افتخارآمیز جمهوری اسلامی در مکتب دفاع از دین اسلام و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان هستند.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) تصریح کرد: اگر مدافعان حرم نبودند تکفیری‌ها آثاری از حرمین شرفین باقی نمی‌گذاشتند که هدف اصلی آنها بعد از عراق و سرویه، جمهوری اسلامی بود.

فضلی با تأکید بر اینکه نقش شهدای مدافع حرم و دوران دفاع مقدس ضمن آن‌که انقلاب اسلامی را به پایداری رسانده، بلکه باعث شدند تا مقاومت به اهداف والای خود دست یابد، گفت: شهدای مدافع حرم با بصیرت به رشد و تعالی رسیده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار