مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

خدمات‌دهی به 40 روستای محروم مازندران در فجر چهلم

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران از شناسایی و خدمات‌دهی به مردم 40 روستای محروم مازندران در فجر چهلم خبر داد.
کد خبر: ۳۲۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ - 26December 2018

خدمات دهی به 40 روستای محروم مازندران در فجر چهلمحجت‌الاسلام «عیسی رضایی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران  در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در ساری ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت این مناسبت در استان، کمیته روحانیت را یکی از کمیته ها عنوان کرد و خدمات‌دهی به مردم 40 روستای محروم مازندران را در فجر چهلم یکی از برنامه های ویژه این کمیته برشمرد.

وی بیان داشت: در این راستا اکیپ متشکل از روحانیون، پزشکان و افراد موثر فرهنگی به 40 روستای محروم استان اعزام و نسبت با ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی، عمرانی و... اقدام خواهند کرد.

این مسئول برگزاری یادواره شهدای انقلاب و روحانی استان را یکی از برنامه ها عنوان کرد و گفت: این مراسم با مشارکت این اداره کل در تاریخ 21 بهمن ماه در نکا برگزار خواهد شد.

رضایی همچنین برگزاری مسابقه فرهنگی بر اساس «منشور روحانیت حضرت امام (ره)» را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و ادامه داد: این مسابقه در سطح حوزه های علمیه خواهران و برادران استان برگزار و از افراد برگزیده تقدیر خواهد شد.

این مسئول اعزام طلاب خارجی جامعة المصطفی العالمیه قم را به مدارس و مساجد از جمله برنامه ها دانست و متذکر شد: این برنامه با هدف تبیین جایگاه امام و ولایت فقیه در جوامع اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار