سرلشکر موسوی:

ارتش قرآن محور است/ قرآن کتاب زندگی است

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ارتش قرآن محور است، گفت: ارتش سالانه بیش هزار محفل انس با قرآنی برگزار می‌کند و بیش از 11 هزار حافظ قرآن دارد که بیانگر فضای سالم و نورانی در سطح نیرو‌های مسلح است.
کد خبر: ۳۲۵۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ - 26December 2018

ارتش قرآن محور است/ قرآن کتاب زندگی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی صبح امر‌وز (چهارشنبه 5 دی‌ماه) در سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات قرآنی ارتش اظهار داشت: بسیاری از پیشرفت‌های امروز براساس بهره‌گیری از قرآن و ریشه در تمسک به قرآن و برکات آن دارد.

وی با اشاره به فضای معنوی که به واسطه تمسک به قرآن در ارتش ایجاد شده است، افزود: ارتش سالانه بیش 1000 محفل انس با قرآنی برگزار می‌کند و بیش از 11 هزار حافظ قرآن دارد که بیانگر فضای سالم و نورانی در سطح نیرو‌های مسلح است.

امیر موسوی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 25 هزار نفر شرکت داشتند، گفت: خانواده‌های کارکنان ارتش امروز به واسطه توجه به آیات نورانی کلام الله می‌توانند، الگو باشند؛ چراکه نگرش و بینش قرآنی بر آنان حاکم است.

امیر موسوی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به فضل خداوند بزرگ و به برکت انقلاب و رهبری معظم انقلاب به چهار ویژگی انضباط سلسله مراتب، سلامت و پاکی کار کنان و معنویت محوری مزین است.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه قرآن کتاب زندگی است، گفت: خالق هستی، انسان را برای هدفی بزرگ خلق کرده که راه رسیدن به آن هدف را در آیات نورانی قرآن ارائه شده است و این یعنی اینکه قرآن کتاب زندگی و حرکت به سوی نور و معنویت است.

امیر موسوی در پایان تصریح کرد: خدا را شاکرم که امروز در جمعی قرار گرفتم که نامشان صحیفه الهی ثبت است و در پرتو نور قرآن زندگی می‌کنند و با آن مانوس و محشورند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار