فردا صورت می‌گیرد؛

تجلیل از خانواده شهدای ارامنه در برنامه «در کوی نیکنامان»

یکصد و سی و سومین ویژه‌برنامه «در کوی نیکنامان» با تجلیل از خانواده گرانقدر شهدای ارامنه، روز پنج‌شنبه در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ - 26December 2018

تجلیل از خانواده شهدای ارامنه در برنامه «در کوی نیکنامان»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، یکصد و سی و سومین ویژه‌برنامه «در کوی نیکنامان» همزمان با ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) پیامبر نور و رحمت و در آستانه آغاز سال جدید میلادی، با تجلیل از خانواده گرانقدر شهدای ارامنه، روز پنج‌شنبه، ۶ دی‌ در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

در این ویژه‌برنامه خانواده معزز شهدای ارامنه، اریک نرسسیان، وارطان آقاخانیان و ویگن گاراپیدی از مسئولان منطقه ۸ و فرهنگسرای گلستان میزبانی خواهند کرد.

براساس این گزارش، اریک نرسسیان متولد ۱۵ آذر ۱۳۳۹ که در ۵ مهرماه ۱۳۶۲ در قصرشیرین، وارطان آقاخانیان متولد ۲۹ بهمن‌ ۱۳۴۴ که در ۱۸ آذر ماه ۱۳۶۴ در جزیره مجنون و ویگن گاراپیدی متولد ۳ فروردین ۱۳۴۴ که در ۷ فروردین‌ماه ۱۳۶۶ در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند پنج‌شنبه ۶ دی‌ماه ساعت۷:۳۰ به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگ‌سرای گلستان مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار