فرمانده سپاه «ثارالله» استان کرمان:

عمده مشکلات کشور مربوط به ضعف مدیریتی است

سردار «غلامعلی ابوحمزه» گفت: درست است که در کشور مشکلاتی از جمله بحث ارز، طلا، سکه، گرانی، مسائل اجتماعی و... وجود دارد، این موارد از ضعف مدیریت است. بخشی کوچکی از مشکلات به تحریم‌ها برمی‌گردد، ولی عمده آن مربوط به ضعف مدیریت و مسائل داخل کشور است
کد خبر: ۳۲۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵ - 27December 2018

محورهای قدرت نظام، مردم و رهبری هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، سردار «غلامعلی ابوحمزه» فرمانده سپاه «ثارالله» استان کرمان، در جمع خبرنگاران با اشاره به فتنه‌های سال‌های ۱۳۸۸، ۱۳۷۸، دی‌ماه سال ۱۳۹۶ و حرکت‌هایی که در دستور کار دشمن است تا در فضا‌های مجازی به قشر‌ها و گروه‌های مختلف فراخوان اعتصاب و مسائل دیگر را دهد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرموده‌اند که در سال‌های آینده نیز این فتنه‌ها در دستور کار دشمن قرار دارد؛ لذا اصحاب رسانه باید به مردم آگاهی و بصیرت دهند و با قلم و بیان زیبای خود، دشمن را از صحنه بیرون کنند.

وی افزود: دشمنان اسلام و در رأس آن‌ها استکبار، انگلیس، سلطنت‌طلب‌ها و منافقین، خود به این جمع‌بندی رسیدند که یک جنگ روانی تمام‌عیار علیه انقلاب اسلامی ایران ایجاد کنند؛ لذا در عرصه فضای مجازی ۲ هدف کلی را دنبال می‌کنند که یکی جلوه دادن عدم کارآمدی نظام جمهوری اسلامی و دوم ایجاد یأس و ناامیدی در افکار عمومی جامعه است که این موارد را با استفاده از جنگ روانی به خورد مردم جامعه می‌دهند.

خروج آمریکا از سوریه نشان از شکست آن‌ها دارد

فرمانده سپاه استان کرمان با تأکید بر این‌که دشمن در این عرصه‌ها ناامید شده است. چون به سرعت انقلاب اسلامی پیش می‌رود، گفت: آمریکایی‌ها اعلام کردند که از سوریه قصد دارند خارج شوند و در حال حاضر جلوی چندین کشور بی‌آبرو و بی‌حیثیت شده‌اند و حال که تصمیم بر رفتن دارند یا ندارد، مهم این است که در دنیا و جو عمومی اعلام می‌دارد که باید از سوریه خارج شوند که نشان از شکست آن‌ها دارد.

ابوحمزه گفت: آن‌ها بار‌ها و بار‌ها اعلام کردند که برنده این میدان ایران اسلامی است و این نشان از صدور انقلاب اسلامی به دنیا دارد و اتفاقاتی که در «غزه» افتاد، باعث شد تا صهیونیست‌ها بعد از ۷۰ سال اعلام آتش‌بس کنند و این‌ها اتفاقاتی هستند که منشأ و ریشه آن در انقلاب با هدایت‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است.

فرمانده سپاه استان کرمان با اشاره به حضور میلیونی مردم در پیاده‌روی اربعین امسال، افزود: در همین حرکت‌های بزرگ فرهنگی است که سالی ۲۰ هزار یهودی و مسیحی بدون هیچ هزینه‌ای مسلمان می‌شوند و این نکاتی است که استکبار و عواملش می‌دانند که به نوعی می‌خواهند جلوی این حرکت‌ها را بگیرند و هیچ‌وقت موفق هم نشده‌اند.

عمده مشکلات کشور مربوط به ضعف مدیریتی است

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: درست است که در کشور مشکلاتی از جمله بحث ارز، طلا، سکه، گرانی، مسائل اجتماعی و... وجود دارد، این موارد از ضعف مدیریت است. بخشی کوچکی از مشکلات به تحریم‌ها برمی‌گردد، ولی عمده آن مربوط به ضعف مدیریت و مسائل داخل کشور است که مدیران ما باید انقلابی و جهادی حرکت کنند و این مسائلی است که یک مورد آن با کنار گذاشتن اختلافات سیاسی قابل حل است.

وی گفت: دشمن از ایران اسلامی وحشت دارد که جنگ روانی و جنگ در فضای مجازی را در دستور کار خود قرارداده است و با پرداختن به مسائل سیاسی و مشکلات اجتماعی، ذهن مردم را درگیر این مسائل می‌کند و بدانید که انقلاب در مرحله عمل و دشمن در مرحله عکس‌العمل قرار دارد.

سردار ابوحمزه با بیان این‌که نداشتن بصیرت، دنیاطلبی و عدم اطاعت از ولایت و امامت، عوامل این مشکلات است، افزود: دشمن هرگز نمی‌تواند موفق شود، چون محور‌های قدرت نظام که مردم و رهبری هستند را نشناختند و فکر می‌کنند با برگزاری و هدایت یک اعتصاب، می‌توانندجلوی انقلاب بایستند که هرگز موفق نخواهند شد.

وی گفت: آمریکا در هیچ زمانی از حکومت خود این‌قدر حقیر نشده بود و کشوری که همه جا از قدرت حرف می‌زند و به برکت اسلام و خون شهدا و هدایت‌های امام و رهبری و ایستادگی مردم، خداوند این کشور را حفظ کرده است و این همه نعمت عزت و اقتدار به ایران اسلامی عطا نموده است و ما باید قدردان این نعمات الهی باشیم.

هیچ کس جرأت ندارد برای انقلاب ما تصمیم بگیرد

وی ادامه داد: دشمن ذهن مردم را درگیر مسائل اقتصادی کرده است و بعضی‌ها هم مغرضانه یا ناآگاهانه همراهی می‌کنند و ما نمی‌گویم این مسائل حل نشود، ولی اصل کار نظام ما است که این همه قدرت داریم؛ چرا آن‌ها را مطرح نکینم که این رسالت به عهده اصحاب رسانه است.

سردار ابوحمزه ادامه داد: ایران به قدرت دست یافته است که هیچ کس جرات ندارد برای انقلاب ما تصمیم بگیرد، چون در راس ما رهبر معظم انقلاب است، رهبری شجاع، دانشمند، مرجع، حکیم، پاک دست که ایشان در جهان و دنیا بعد از حضرت امام خمینی (ره) شخصیت بی‌نظیری و بی‌همانند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها