تحلیل و بررسی شعر مقاومت و پایداری «افغانستان» در شیراز

نشست ماهانه دفتر ادب و هنر پارسی‌زبانان مهاجر در حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس برگزار و شعر پایداری معاصر «افغانستان» در این نشست تحلیل می‌شود.
کد خبر: ۳۲۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ - 26December 2018

تحلیل و بررسی شعر مقاومت و پایداری «افغانستان»به گزارش دفاع پرس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، «هاشم کرونی» مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس اظهار داشت: هر ماه یک نشست از جلسات هفتگی این دفتر با حضور میهمانی ویژه برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: این نشست‌ها که با عنوان چکاوک برگزار می‌شود هر ماه به موضوعی اختصاص دارد و عنوان این نشست این ماه  که در آستانه 9 دی روز میثاق امت با ولایت برگزار می‌شود، بررسی شعر مقاومت و پایداری افغانستان در یک دهه اخیر است.

وی گفت: میهمان ویژه این نشست غلامرضا کافی عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز و شاعر نام آشنا و پژوهشگر عرصه ادبیات پایداری است که ادبیات پایداری افغانستان را تحلیل می‌کند.

کرونی اضافه کرد: مجموعه‌ای از علاقه‌مندان جوان شعر و ادب پارسی از اقوام و ولایت‌ها و مذاهب و قومیت‌های گوناگون کشور افغانستان در این نشست‌ها شرکت می‌کنند، اما وجه مشترک همه آنها این است که مسلمان پارسی زبان و عاشق ادبیات پارسی‌اند و باید این عشق قدر دانسته و تقویت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها