رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران خبر داد؛

رونمایی از تندیس و ماکت شهید خلبان «ابراهیم امید‌بخش» در ایام‎الله دهه فجر

یدالله مرادی گفت: در اولین روز از دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مقامات نیروی هوایی از تندیس و ماکت شهید «ابراهیم امید‌بخش» رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲ - 26December 2018

رونمایی از تندیس و ماکت شهید خلبان «ابراهیم امید‌بخش» با حضور مقامات نیروی هوایی ارتش در گچسارانبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، چهارمین نشست برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرمانده سپاه گچساران، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رئیس تبلیغات اسلامی و مسئولان کارگروه‌ها در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات گچساران برگزار شد.

 در این نشست «یدالله مرادی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به روز بزرگداشت نهم دی در گچساران اظهار کرد: روز 9 دی به عنوان روز بصیرت در تاریخ به ثبت رسیده است.

وی افزود: ملتی که بصیرت و آگاهی داشته باشد شکست نخواهد خورد، حماسه  9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با انقلاب است.

مرادی تصریح کرد: حماسه نهم دی متعلق به حزب و یا گروه سیاسی خاصی نیست بلکه متعلق به نظام و انقلاب اسلامی است و برگزاری این مراسم حضور حداکثری اقشار مختلف مردم و سیاسیون را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه نهم دی روز بصیرت است، عنوان کرد: اصل بزرگداشت نهم دی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، حماسه نهم دی تطهیر ناخالصی‌های نظام بود، مردم در این روز به صحنه آمدند تا افرادی که قصد ضربه زدن به نظام  داشتند را کنار بگذارند.

در ادامه این نشست مرادی با بیان اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال مراسم ها باید هر چه باشکوه‌تر برگزار شود، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی براساس یک تحرک و تحول ملی رخ داده است، انقلاب اسلامی عزتی به ایران داد که مهم‌ترین آن خودکفایی ایران اسلامی را در جامعه به وجود آورد که منجر به استقلال طلبی این کشور شد.

مرادی اذعان کرد: هدف کلی از تشکیل ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارائه کارنامه 40 سال انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به برگزاری مراسم های دهه فجر امسال در شهرستان گچساران گفت: در اولین روز از دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مقامات نیروی هوایی از تندیس و ماکت شهید ابراهیم امید‌بخش و  هواپیمای فانتوم یا F4 که در فلکه فرودگاه این شهرستان نصب شده است، رونمایی خواهد شد.

مرادی خاطرنشان کرد: در روز دوازدهم بهمن ماه سال جاری سخنران این مراسم معاون هماهنگ کننده و پشتیبانی نیروی هوایی ارتش در گچساران خواهد بود.

بر اساس این گزارش، هواپیمای فانتوم یا F4 به طول 20 متر و عرض 13 متر و تندیس شهید «ابراهیم امیدبخش» به ارتفاع 3 متر با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به صورت یک طرح مبلمان شهری ساخته شده است.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار