رحمانی فضلی در بوشهر:

دشمن به دنبال تفرقه و تنش اجتماعی در کشور است

وزیر کشور گفت: مهمترین مسئله‌ای که دشمنان برای آن برنامه‌های مختلفی دارند، ایجاد یاس و نامیدی در مردم با تنش اجتماعی و تفرقه است.
کد خبر: ۳۲۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ - 27December 2018

دشمن بدنبال تفرقه و تنش اجتماعی در کشور است/ افزایش تولید و صادرات سبب مثبت شدن تراز اقتصادی و تجاری شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با قدردانی از تلاش مسئولان استان بوشهر در مدیریت برنامه‌ها و بخش‌های مختلف جامعه، اظهار داشت: مهمترین مسئله‌ای که دشمنان برای آن برنامه‌های مختلفی دارند، ایجاد یاس و ناامیدی در مردم با تنش اجتماعی و تفرقه است.

وی با بیان اینکه یکی از هدف گذاری‌های اصلی تحریم اقتصادی ایجاد نارضایتی در جامعه است، گفت: در این زمینه با توجه به وجود ظرفیت‌های بسیار بالا در کشور باید بهره‌وری را افزایش داد.

وزیر کشور افزایش تولید و صادرات را یکی از راهکار‌های مهم در راستای مقابله با تحریم‌ها دانست و تصریح کرد: امسال تولید و صادرات در ابعاد گوناگون در کشور افزایش یافته که این مهم سبب مثبت شدن تراز اقتصادی و تجاری شده است.

رحمانی‌فضلی با تاکید بر نقش مهم وحدت و انسجام در ناکام گذاشتن اهداف دشمنان به ویژه آمریکا افزود: وحدت و انسجام داخلی در جامعه بسیار مهم است، چراکه اگر این مهم نباشد امنیت در کشور دچار خلل و اهداف دشمن محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن به‌ صورت مستقیم در حوزه امنیتی ایران سرمایه‌گذاری می‌کند، گفت: دشمن در ایجاد مشکلات امنیتی در کشور، با وجود نیرو‌های قوی امنیتی، اطلاعاتی، عملیاتی و مردم نتوانسته بهره لازم را ببرد.

وی افزود: بعد از گذشت پنج سال از عمر دولت به هیچ وجه صدای عدم وحدت در بوشهر نشنیدم، چون آیت‌الله «صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در این استان نقش محوری خودش را داشته و به خوبی در زمینه وحدت حرکت کرده است.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: سه پایه اصلی در هر استان نماینده ولی فقیه، استاندار و نمایندگان مجلس هستند که هماهنگی و انسجام بین آن‌ها باعث توسعه و امنیت می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار