فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

سپاه وظیفه دارد به دولت، مجلس و قوه قضائیه کمک کند

سردار مرتضی کشکولی گفت: سپاه وظیفه دارد به دولت، مجلس و قوه قضائیه کمک کند.
کد خبر: ۳۲۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲ - 27December 2018

سپاه وظیفه دارد به دولت، مجلس و قوه قضائیه کمک کندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان  ظهر امروز (پنج‌شنبه 6 دی‌ماه» در نشست هیأت امنایی کلینیک صنعت و معدن که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: بالانس لیزری را در موشک راه‌اندازی کرده‌ایم  و در استان لرستان نخبه و مخترع زیادی داریم که باید از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.

وی گفت: در سپاه استان ظرفیت زیادی از جمله بسیج اساتید، بسیج مهندسی، بسیج پژوهشی و بسیج دانشجویی داریم که می‌توانند در راستای توسعه استان کمک کنند.

سردار کشکولی افزود: طرح‌هایی در استان داریم که جهانی است و دانشگاه‌های سطح کشور پیشنهاد می‌دهند که این طرح‌ها را از ما بخرند و دانشجویان ما تجهیزاتی را اختراع کرده‌اند که با نصب بر روی موشک سرعت آن فوق العاده می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان (ع)، جای کلینیک صنعت در استان و کشور را خالی دانست و عنوان کرد: سپاه وظیفه دارد به دولت، مجلس و قوه قضائیه کمک کند، بخش زیادی از اساتید، بسیج کارگری و سایر گروه‌های بسیجی را داریم که در هر زمینه‌ای مشکل وجود داشته باشد در راستای رفع مشکل کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما هیچ منافع حزبی و گروهی نداریم، تصریح کرد: مشکل فقط کمبود نقدینگی نیست و بخشی مربوط به سو مدیریت است.

سردار کشکولی با تأکید بر اینکه باید در چهار بخش، صنایع را تعریف کنیم، خاطرنشان کرد: در بخش اول باید مشخص کنیم برای بخشی که فعال نیست باید چکار کرد، در بخش دوم باید تلاش شود بخش فعال را حفظ کنیم تا آسیب نبیند، در بخش سوم باید ارتقا داشته باشیم و در این راستا کارگروه تشکیل دهیم و در بخش چهارم باید بدانیم چگونه سرمایه‌گذار ورود می‌کند و سرمایه‌گذاری را از دست ندهیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با بیان اینکه باید مدیران ناکارآمد استان شناسایی شوند، گفت: با توجه به ظرفیتی که در استان وجود دارد خودمان می‌توانیم از تولید به مصرف داشته باشیم، باید بتوانیم ظرفیت‌های استان را شناسایی کنیم.

وی با اشاره به بخشودگی برخی جریمه‌های بانک‌های مهر و انصار گفت: تلاش می‌کنیم این طرح تمدید شود و باید کارها را بر اساس اولویت‌بندی پیش رود و از ظرفیت نمایندگان استان، مهندسان و مدارس استفاده کرد و اگر این کلینیک را به رسمیت بشناسیم، می‌توانیم خیلی از کارها را انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها