سردار کارگر خبر داد؛

برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تهران

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: نمایشگاه دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب از دهم بهمن در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برپا می‌شود.
کد خبر: ۳۲۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴ - 27December 2018
برپایی نمایشگاه  دستاوردهای 40 ساله انقلاب و دفاع مقدس در موزه  دفاع مقدس تهرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، سردار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه  مراسم رونمایی اپلیکیشن «مجاوران خورشید» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر نمایشگاه عملکرد مراکز فرهنگی دفاع مقدس، نمایشگاه دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی و دستاوردهای محرومیت‌زدایی با تلاش نیروهای مسلح به مناسبت چهل سالگی انقلاب در تهران برگزار خواهد شد.
 
سردار کارگر گفت: در مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس استان‌ها، نمایشگاه دستاوردهای هر استان در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
 
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین از افتتاح 6 مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس جدید در دهه فجر در کشور خبر داد و افزود: این مراکز در استان‌های قم، مرکزی، لرستان، ایلام، اردبیل و چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود و به این ترتیب تعداد مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس در کشور به 21 مرکز می‌رسد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار