برگزاری گرامی‌داشت حماسه مردمی 9 دی و عملیات کربلای 4 در بندر ماهشهر

در آستانه فرارسیدن حماسه 9 دی ویژه برنامه هفته بصیرت و گرامی‌داشت عملیات کربلای 4 در هیأت فاطمیون بندر ماهشهر با حضور پرشور مردم، خانواده معظم شهدا و امام جمعه بندر ماهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ - 28December 2018

برگزاری گرامیداشت حماسه مردمی 9 دی و عملیات کربلای 4 در بندر ماهشهربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، در آستانه فرارسیدن حماسه 9 دی ویژه برنامه هفته بصیرت و گرامی‌داشت عملیات کربلای 4 با سخنرانی بسیجی جهادی «سعید قاسمی» در هیأت فاطمیون بندر ماهشهر با حضور پر شور مردم، خانواده معظم شهدا و امام جمعه بندر ماهشهر برگزار شد.

در این مراسم بسیجی جهادی «سعید قاسمی» با ایراد سخنانی پیرامون انقلاب و آسیب‌های آن به تبادل نظر میان حاضران پرداخت و در ادامه به تحلیل مسائل سیاسی کشور پرداخت.

وی در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای کربلای 4 از بصیرت، ایمان و اخلاص رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس نام برد و اظهار داشت: بسیجی باید همیشه آماده مبارزه فرهنگی و عقیدتی باشد. یک روز میدان مبارزه، نبرد فیزیکی است و یک روز مثل 9 دی، نبرد عقیده است و روز دیگر نبرد با تفرقه و هرکس مدعی است که بسیجی است باید در همه مناسبت‌ها آمادگی و بصیرت لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار