امام جمعه اهواز:

حضور مردم در صحنه اجازه جسارت به مقدسات را نمی‌دهد

آیت الله جزایری گفت: حضور همیشگی مردم در صحنه اجازه جسارت به مقدسات اسلام را به دشمن نمی‌دهد.
کد خبر: ۳۲۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ - 28December 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، آیت الله «سید محمد علی موسوی جزایری» امام جمعه اهواز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اظهار داشت: لیبرال‌های بی‌دین در سال 1388 به بیرق مقدس امام حسین (ع)، اسلام و نظام جسارت کردند و علیه دین و نظام شعار سر دادند.

وی افزود: مردم 9 دی ماه با آمدن در خیابان ها این حماسه بزرگ را رقم زدند و بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار زدند و ما یقین داریم که امسال نیز این روز حماسی در استان به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود و صدای رسای ملت ایران لرزه بر پیکره استکبار وارد کند.

آیت الله جزایری افزود: حضور همیشگی مردم در صحنه اجازه جسارت به مقدسات اسلام را به دشمن نمی‌دهد.

خطیب جمعه اهواز در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه به رحلت عالم مجاهد و فقیه آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی اشاره کرد و گفت: این عالم بزرگ را حدود 50 سال می‌شناختم و در طول این مدت این شخصیت برجسته همچنان به کارهای علمی و تحقیقاتی می‌پرداخت.

وی افزود: سه برادر آیت الله هاشمی شاهرودی در عراق شهید شدند و خود نیز به دستور صدام به اعدام محکوم شد که پس از آن به ایران آمده و تحقیقات و پژوهش های خود را برای اسلام آغاز کرد.

آیت الله جزایری اظهار داشت: این عالم برجسته خدمات مهمی پیش از ورود به قوه قضائیه به کشور ما ارائه داد و 10 سال نیز در سمت ریاست قوه قضاییه به کشور خدمت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها