نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور و بصیرت مردم انقلاب را حفظ کرد

نماینده ولی‌ فقیه در مازندران با اشاره به گرامی‌داشت حماسه 9 دی گفت: حضور و بصیرت مردم، انقلاب را حفظ کرد.
کد خبر: ۳۲۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ - 28December 2018

حضور و بصیرت مردم، انقلاب اسلامی را حفظ کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری با تسلیت رحلت جانسوز آیت‌الله «سید محمود هاشمی‌شاهرودی» اجتهاد و فضیلت این مرجع عالیقدر شیعه را ستود و آن حضرت را گنجینه علمی و معنوی بزرگ جامعه اسلامی دانست و اظهار داشت: اکنون حوزه‌های علمیه مبلغ آنچنانی ندارند که باید و شاید بهشتی‌ها و مهدوی‌ها را پرورش دهند، خیلی طول می‌کشد تا افرادی چون ایشان را داشته باشیم.

وی با اشاره به حماسه 9 دی و با بیان اینکه حضور و بصیرت مردم، انقلاب را حفظ کرد، افزود: وقتی مردم متوجه شدند که ارزش ناب و عاشورایی آن‌ها زیر سوال رفت، خودجوش و با ایمان و اعتقاد به ولایت وارد میدان شدند و هنجارشکنی‌های کسانی که شعارهای فریبکارانه سر می‌دادند را سرکوب کردند.

طبرسی با تأکید بر گرامی‌داشت حماسه 9 دی و با بیان اینکه این حماسه، همانند فتح خرمشهر، کوی دانشگاه و تسخیر لانه جاسوسی باید گرامی داشته شود، ادامه داد: امروز نیز برخلاف مشکلات، تهدیدها و گرانی‌ها، نیاز به چنین حمایت‌هایی داریم و نباید هم اجازه بدهیم به ساحت رهبری خدشه‌دار شود و مردم نیز مورد توهین قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اعدام سلطان قیر و سکه اظهار کرد: از مسئولان قضایی و اطلاعاتی تشکر می‌کنیم که امنیت را به جامعه برگرداندند، اگر متخلفان دیگری هستند که چوب لای چرخ دولت و ملت می‌گذراند، آنها را نیز به سزای عملشان برسانند.

طبرسی با اشاره به خروج آمریکا از سوریه و عراق بیان کرد: دو گروه بزرگ انصارالله و مدافعان حرم می‌توانند آمریکا را در این کشورها شکست داده و خارج کنند.

وی در پایان متذکر شد: با تشکیل یک خاورمیانه بلا معارض و اتحاد جماهیر اسلامی می‌توانیم امیدوار باشیم این منطقه از شر دشمنان نجات پیدا کند، بدانیم که دشمن یزید صفت است نه‌تنها تحریم اقتصادی می‌کند، بلکه آب را هم به روی مردم می‌بندد، بنابراین باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار