بروجردی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مجلس در خصوص تقویت بودجه دفاعی به وظیفه خود عمل می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کشور ما امروز در منطقه حساسی از بحران‌های امنیتی قرار دارد و مجلس باید از بودجه سایر بخش‌ها کاسته و حوزه دفاعی را تقویت کند.
کد خبر: ۳۲۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ - 29December 2018

مجلس در خصوص تقویت بودجه دفاعی به وظیفه خود عمل خواهد کرد«علاءالدین بروجردی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص کاهش بودجه دفاعی کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور ما به لحاظ موقعیت جغرافیایی در جایگاه و شرایط ویژه‌ای به سر می برد و در منطقه‌ای مملو از بحران امنیتی قرار گرفته است، باید به بودجه دفاعی بیشتر توجه شود.

وی افزود: هرچند که شرایط اقتصادی ایجاب می‌کند تا شاهد کاهش بودجه در بخش‌های مختلف باشیم، اما نباید نسبت به بودجه دفاعی کشور کم‌توجه بود؛ بلکه باید از بخش‌های دیگر کاست و حوزه دفاعی را تقویت کرد؛ چراکه پیشرفت و توسعه کشور در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، عمرانی و فرهنگی در سایه امنیت و ثبات محقق می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس به اهمیت حوزه امنیت و دفاع و بحران‌های متعدد منطقه توجه دارند و قطعا به وظیفه خود در این زمینه عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار