سعید جلیلی:

ایران استکبار جهانی را به چالش کشیده است

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: رمز موفقیت ما در ۴۰ سال گذشته، نرم افزار انقلاب اسلامی است به نحوی که همه اقتدار و بزرگی استکبار جهانی را به چالش کشیده است.
کد خبر: ۳۲۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ - 29December 2018

جلیلیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، «سعید جلیلی» نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سی و‌ هفتمین نشست شنبه‌های انقلاب که صبح شنبه در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در شرایطی رخ داد که غربی‌ها دارای سلاح هسته‌ای و حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل برخوردار بودند؛ لذا برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران از همه ابزار و امکانات خود استفاده کردند.

وی گفت: استکبار جهانی بار‌ها اعلام کرده که از همه ابزار و امکانات مانند تحریم، جنگ و فشار اقتصادی علیه ایران استفاده کرده است، اما به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای افزود: اینکه شش کشور بزرگ جهان پشت یک میز با یک ملت به مذاکره می‌نشینند، بیانگر آن است که فهمیده‌اند یک تمدن بزرگ در حال شکل گیری است؛ لذا تلاش می‌کنند تا این قدرت جهانی را محدود کنند.

جلیلی در خصوص دلایل استمرار دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی هم عنوان کرد: دشمنان می‌دانند که کمبود امکانات، دانش و تکنولوژی دلیل شکست آن‌ها در مقابل انقلاب اسلامی ایران نیست؛ چون رمز موفقیت ما در ۴۰ سال گذشته، نرم افزار انقلاب اسلامی است به نحوی که همه اقتدار و بزرگی استکبار جهانی را به چالش کشیده است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در همه جنگ‌ها پیروز شده بود و مناطق بیشتری را به اشغال خود درآورده بود، اما انقلاب اسلامی باور‌ها و شرایط را در منطقه تغییر داد به گونه‌ای که آمریکا و استکبار جهانی تمام تلاش‌های خود را برای جلوگیری از الگو شدن ایران اسلامی در سطح جهان بکار گرفتند تا دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی را انکار کرده و آن را مخفی نگه دارند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها