پایگاه خبری «العرب» گزارش داد/

تجاوز‌های رژیم صهیونیستی دست کمی از اقدامات تروریستی داعش ندارد

رئیس پارلمان اردن اعلام کرد که اقدامات متجاوزانه اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی دست کمی از اقدامات تروریستی داعش ندارد.
کد خبر: ۳۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸ - 29October 2014

تجاوز‌های رژیم صهیونیستی دست کمی از اقدامات تروریستی داعش ندارد

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، تعدادی از مقامات و سیاستمداران اردنی از اقدامات متجاوزانه اخیر رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و آن را محکوم کردهاند.

پایگاه خبری «العرب»، گزارش داد «عاطف الطراونه» رئیس پارلمان اردن در نشستی خبری اعلام کرد که اقدامات متجاوزانه اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی در سرزمینهای اشغالی دست کمی از اقدامات تروریستی داعش ندارد.

وی همچنین ضمن تأکید بر لزوم حل نهائی پرونده فلسطین از سازمانهای بین المللی خواست با فشار بر اسرائیل از ادامه شهرک سازی، تجاوز به فلسطینیان و مقدسات مسلمانان جلوگیری کنند.

همچنین «سمیر الرفاعی» نخست وزیر پیشین اردن نیز همه اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس شرقی را «اشغال» خواند و تأکید کرد که کشورش به مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی که بر خلاف روح توافقهای صلح است تا پایان اشغال قدس شرقی ادامه خواهد داد.

پایگاه خبری «الرأی الیوم»، به نقل از الرفاعی افزود که حمله شهرک نشینان صهیونیست به نمازگزاران در مسجد الاقصی تلاش برای تغییر وضع قانونی قدس و مقدسات آن است و این رئیس کمیته عربی و بین الملل مجلس اعیان اردن خواستار توقف تجاوزهای اسرائیل به فلسطینیان شد.

انتهای پیام/ک.ف

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار