کدخدایی در پاسخ به دفاع پرس:

مردم با حضور در راهپیمایی نهم دی از جمهوریت نظام دفاع کردند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: مردم در روز نهم دی نشان دادند که هر جایی که تهدیدی برای نظام وجود داشته باشد، پای دفاع از منافع ملی و اسلامیت نظام ایستاده‌اند.
کد خبر: ۳۲۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ - 29December 2018

مردم با حضور در روز نهم دی از جمهوریت نظام دفاع کردندبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی شاهرودی در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار دفاع پرس درباره بزرگداشت حماسه ۹ دی، اظهار داشت: نهم دی روز بصیرت نامگذاری شده و روزی است که مردم با حضور در صحنه از جمهوریت نظام دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور در راهپیمایی ۹ دی فتنه‌ای را که ایجاد شده بود، خنثی کردند، گفت: مردم با حضور در صحنه از رأی و جمهوریت نظام پاسداری کردند و پاسخ محکمی به دشمنان خارجی دادند.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: مردم در نهم دی نشان دادند که هر جایی که تهدیدی برای نظام وجود داشته باشد، پای دفاع از منافع ملی و اسلامیت نظام ایستاده‌اند.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار دفاع پرس در خصوص اینکه وظیفه مسئولان در قبال مردم چیست، خاطرنشان کرد: پاسداری صحیح از حقوق مردم که حق الناس می‌باشد وظیفه مسوولان است.

وی خاطرنشان کرد: مسئوولان باید اهتمام جدی به حل مشکلات مخصوصا اقتصادی داشته باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار