مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کردستان:

حماسه ۹ دی، انقلابی در درون انقلاب اسلامی است

سردار «مراد حسنی» گفت: حماسه ۹ دی انقلابی در درون انقلاب اسلامی است که آن را بیمه کرد و امروز آثار و برکات آن به خوبی قابل شهود است.
کد خبر: ۳۲۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ - 30December 2018

حماسه ۹ دی، انقلابی در درون انقلاب اسلامی استسردار «مراد حسنی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در سنندج، با اشاره به اینکه همه مردم در در ۹ دی با حمایت از رهبری فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند، اظهار داشت: ۹ دی ماندگار‌ترین روز در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ چراکه در این روز همه به فرمان رهبری لبیک گفته و پشت سر رهبری توطئه‌های دشمن را نابود کردند.

وی با بیان این‌که حماسه ۹ دی، دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی مردم ایران را نشان داد، تاکید کرد: جوانان بدانند که استکبار، دشمن واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران است و همیشه باید بصیرت خود را تقویت کرد.

سردار حسنی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران با گذشت چهار دهه، همچنان محکم و استوار در مسیر اصلی خود حرکت می‌کند، افزود: گا‌ها در این مسیر ممکن است مشکلات و موانعی پیش آید، اما به دلیل این‌که در مسیر حاکمیت اسلامی است و حاکم این انقلاب نسبت به چگونگی حرکت در مسیر آگاه است، جهت کلی انقلاب هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند.

به گفته‌ مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، ۹ دی حماسه‌ای بود که توطئه راهبردی تمامی نظام‌های حاکم در دنیا را به نوعی خنثی کرد.

وی جریان ۹ دی را یک ذخیره معجزه‌گر و معجزه‌آسای انقلاب اسلامی و معجزه خداوند دانست و اضافه کرد: حماسه ۹ دی انقلابی در درون انقلاب اسلامی است که آن را بیمه کرد و امروز آثار و برکات آن به خوبی قابل شهود است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار