مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

رهبر انقلاب «فتنه» را بیش از ۸۰۰ مرتبه گوشزد کرده‌اند

«مصطفی مشایخی» گفت: یکی از نگرانی‌های مقام معظم رهبری بحث نفوذ است که بیش از ۸۰ مرتبه کلمه «نفوذ» را در رهنمود‌های خود تکرار کردند و یکی هم «فتنه» است که بیش از ۸۰۰ مرتبه آن را در رهنمود‌های خود گوشزد کردند.
کد خبر: ۳۲۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ - 30December 2018

فتنه و نفوذ مهم ترین نگرانی رهبری«مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، اظهار داشت: در قرآن کریم تقسیم‌بندی جناح‌ها به ۲ جناح اصلی «رحمانی» و «شیطانی» تقسیم‌بندی می‌شود و همه‌ی انسان‌ها زیر چتر یکی از این جریان‌ها قرار می‌گیرند.

وی افزود: در زمان پیامبر (ص) جریان‌های شیطانی، مشرکین، کفار، منافقین و مترقفین در دسته‌بندی جریان شیطانی قرار می‌گیرند.

مشایخی ادامه داد: در زمان امام علی (ع) هم جریاناتی را میبینیم که اگر چه به ظاهر مسلمان بودند، اما در خط امام معصوم قرار نگرفتند، مثل جریان‌های «ناکثین»، «مارقین» و «قاسطین» که سه جریان بزرگ بودند و در مقابل امام علی (ع) صف‌آرایی کردند.

وی تصریح کرد: در زمان امام حسین (ع) هم جریان «یزیدیان» جریان شیطانی بود و تعریفی که قرآن از این ۲ جریان دارد «جریان حق» و «جریان باطل» است که همواره در همه جای تاریخ هم وجود داشته و ما نماد برخورد این ۲ جریان را در فتنه ۸۸ و خیلی از حوادث بزرگ بعد از پیروزی انقلاب شاهد بودیم و به تعبیر مقام معظم رهبری فتنه ۸۸ کشور را تا لبه پرتگاه پیش بردند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی گفت: اردوگاه باطل با اربابان‌شان در خارج از کشور مثل آمریکا و اسرائیل و انگلیس و رسانه‌های مختلف اعم از شبکه‌های اجتماعی، کانال‌ها، شبکه‌های ماهواره‌ای و گروه‌های ملحد مثل منافقین و سلطنت‌طلب‌ها، «بهاییان» و «بابیت»، با تمام قدرت وارد میدان شدند و در داخل کشور هم چند جریان وابسته و غرب‌زده کاملا در اختیار اتاق فکر خارج قرار گرفتند که تعداد آن‌ها به ۱۷ جریان داخلی می‌رسید و سفارتخانه‌های کشور‌های خارجی نقش هدایت این آشوب را بر عهده داشتند.

مشایخی گفت: یکی از نگرانی‌های مقام معظم رهبری بحث نفوذ است که بیش از ۸۰ مرتبه کلمه «نفوذ» را در رهنمود‌های خود تکرار کردند و یکی هم «فتنه» است که بیش از ۸۰۰ مرتبه آن را در رهنمود‌های خود گوشزد کردند و این ۲ حوزه را اندیشمندان ما باید رصد کنند و مردم باید مراقبت کنند تا این انقلاب به دست صاحب اصلی خود حضرت ولی عصر (عج) برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار