قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

هجمه به خیمه‌های عزاداران در روز عاشورا، پرده‌ها را کنار زد

حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» با بیان این‌که یوم‌الله ۹ دی یادآور بصیرت و ولایتمداری مردم و همراهی آنان با نظام اسلامی است، گفت: هجمه به خیمه‌های عزاداران در روز عاشورا، پرده‌ها را کنار زد و مردم فهمیدند که این جریان یک فتنه است.
کد خبر: ۳۲۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ - 30December 2018

با زائران اربعین با تکریم رفتار کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: یوم‌الله ۹ دی یادآور بصیرت و ولایتمداری مردم و همراهی آنان با نظام اسلامی است و باید هر سال آن را گرامی داشت.

وی یادآور شد: هجمه به خیمه‌های عزاداران در روز عاشورا، پرده‌ها را کنار زد و مردم فهمیدند که این جریان یک فتنه است.

حجت‌الاسلام نوفرستی همچنین ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله «هاشمی شاهرودی»، بیان داشت: حضرت آیت‌الله «هاشمی شاهرودی» استادی بزرگ و کارگزاری باوفا بود و تا زمانی که در عراق بود در مقابل حزب بعث ایستاد.

وی اضافه کرد: شهات سه برادر بزرگوار وی در شکل‌گیری جریانات اسلامی در عراق و هماهنگ با انقلاب اسلامی نقش مهمی داشت.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه سخنان خود، با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین مسیری است در ادامه جریان عاشورا، گفت: این مسیر تا زمان حاکمیت امام عصر (عج) ادامه دارد.

وی عنوان کرد: امروز رهبری درخصوص جریان اربعین می‌فرمایند «این جریان یک معجزه نظیر انقلاب اسلامی است و این فرصتی که برای بازسازی حرم‌ها فراهم شده، یک فرصت استثنایی است».

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این‌که امروز بیش از ۲۵ میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین به اعتاب مقدسه می‌روند، گفت: باید به عنوان یک رسالت الهی به آن نگاه کنیم و به عنوان یک کار پیوسته آن را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام نوفرستی یادآور شد: تکریم زائران نکته‌ای خیلی مهم است و باید در پذیرایی‌ها و در بحث اسکان ما به سراغ زائران برویم تا اینکه آن‌ها بیایند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در موکب‌ها سفره پهن کنیم و با زائران با تکریم و با حرمت برخورد کنیم.

نوفرستی خاطرنشان کرد: نکته دیگر درخصوص کار فرهنگی است که بیشتر از این فرصت‌ها استفاده کنیم تا فقط تغذیه مادی نباشد و تغذیه معنوی هم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار