بصیرت ملت ایران نشات گرفته از فرهنگ عاشوراست

بصیرت ملت ایران در روز 9 دی سال 88 نشات گرفته از فرهنگ و حادثه عاشورا بود که توانست خیانت‌کاران داخلی و دشمنان خارجی را وادار به تسلیم کند.
کد خبر: ۳۲۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴ - 29December 2018

بصیرت ملت ایران نشات گرفته از فرهنگ عاشوراستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به مناسبت یوم‎الله 9 دی بیانیه ای بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت ایران در دوران حیات باشکوه نظام جمهوری اسلامی روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و در مقابل هر حیله و دسیسه دشمن، تحت رهبری ولایت فقیه با قدرت ایستاده است.

نهم دی ماه سال روز تجدید عهد و میثاق مردم شجاع ایران با ارزش های امام راحل و شهداست. بصیرت ملت ایران در آن روز نشات گرفته از فرهنگ و حادثه عاشورا بود که توانست خیانت کاران داخلی و دشمنان خارجی را وادار به تسلیم نماید.

نهم دی ماه یکی دیگر از برگ های زرین این انقلاب است که عمق پیوند میان ملت و رهبری را به نمایش گذاشت. این روز بزرگ نشان دهنده میزان بصیرت و آگاهی جوانان تربیت یافته این انقلاب بود که با حضور به موقع و موثر توانستند تحت رهبری ولایت فقیه این فتنه عظیم را خاموش و خنثی نمایند.

وحدت و بصیرت ملت ایران در روز 9 دی به همه جهانیان نشان داد که اگر تمام دنیا در مقابل این نظام و ملت بایستند بازهم نمی توانند خدشه ای به این مردم و جایگاه دین و رهبری وارد نمایند.

امروز که دشمن طمع کارانه در پی براندازی نظام و ارزش های ایمانی ملت است بر ما مدافعان انقلاب اسلامی واجب است که با هوشیاری و بصیرت به تحلیل وقایع این مقطع از تاریخ پرداخته و اجازه ندهیم که جنایت خیانتکاران به انقلاب به دست فراموشی سپرده شود.

در پایان پرسنل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز ضمن بیعت مجدد با آرمانهای والای معمار كبیرانقلاب اسلامی، حضرت امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس یك بار دیگر با نایب الامام، ولی امر مسلمانان جهان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)‌ تجدید بیعت نموده و پاسداری از اصل ولایت فقیه را دفاع از ارزش های اسلامی و فرهنگ عاشورایی سرور آزادگان جهان،‌ حضرت امام حسین (ع) و اصحاب و یاران باوفایش دانسته و آمادگی خود را برای جانفشانی در راه پاسداری از حریم مقدس ولایت اعلام می كنیم.

یک بار دیگر تأکید می‌کنیم که همیشه و در همه حال همچون گذشته تنها راه‎گشای امور کشور را منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای دانسته و آحاد جامعه اعم از مردم، مسئولین قوا و ارکان مختلف نظام را به وحدت حول محور ولایت دعوت نموده و خود نیز با اتکال به خداوند بر این راه نورانی اعلام استواری می نماییم .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار