حجت‎الاسلام نمازی:

آتش فتنه سال ۸۸ را افراد بی‎تقوا روشن کردند

رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به فرمایش امام علی (ع) مبنی بر اینکه فتنه زمانی ایجاد می‌شود که عده‌ای به دنبال خواهش‌های نفسانی حرکت کنند، گفت: آتش فتنه سال ۸۸ را افراد بی‎تقوا روشن کردند.
کد خبر: ۳۲۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ - 29December 2018

مراسم بزرگداشت 9 دی با حضور کارکنان ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام و‎المسلمین «حسن نمازی» رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح در همایش بزرگداشت حماسه ۹ دی که شامگاه شنبه 8 دی برگزار شد، با اشاره به فرمایش امام علی (ع) مبنی بر اینکه فتنه زمانی ایجاد می‌شود که عده‌ای به دنبال خواهش‌های نفسانی حرکت کنند، اظهار داشت: آتش فتنه سال ۸۸ را افراد بی‎تقوا در سطح جامعه روشن کردند.

وی با تاکید بر اینکه فتنه‎گران ولایت فقیه را هدف قرار داده بودند، افزود: مردم با بصیرت ایران با حضور به موقع و با بصیرت‌شان حماسه ۹ دی را رقم زدند و یک روز ملی را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند.

حجت‌الاسلام نمازی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با رویکردی عادلانه و مدبرانه در برابر زیاده‌خواهی فتنه‌گران ایستادند، و اجازه ندادند که این افراد در قالب شعار‌های دروغینی، چون تقلب به امیال نفسانی‎شان دست یابند، افزود: طبق آیه قرآن خداوند در شدائد و دشواری‌ها، همواره راه‌های خود را برای انسان‌های باتقوا نمایان می‌کند و به آن‌ها قدرت تشخیص حق از باطل را می‌دهد.

گفتنی است؛ مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی بعد از نماز مغرب و عشا با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح و استاد حشمت‎الله قنبری در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار