فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد؛

کشف حدود 2 تن مواد مخدر و دستگیری بیش از 50 متهم در خراسان جنوبی

سردار مجید شجاع گفت: مأموران فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در 48 ساعت گذشته در 5 عملیات جداگانه در بازرسی از 12 خودرو، 1 تن و 820 کیلو انواع مواد مخدر کشف و 50 متهم را دستگیر کردند.
کد خبر: ۳۲۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴ - 30December 2018

کشف حدود 2 تن مواد مخدر و دستگیری بیش از 50 متهم در 48 ساعتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار «مجید شجاع» فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران عملیاتی یگان تکاوری 102 دیهوک شهرستان «طبس» هنگام گشت زنی و کنترل مناطق کویری به تردد یک دستگاه تریلی در کویر مشکوک و خودرو را تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: سه تیم رزمی و 2 تیم پوششی خودروی شناسایی شده را رصد کردند که در عملیاتی منسجم، خودرو در مکانی مناسب متوقف و برای بررسی بیشتر به یگان انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با اعلام اینکه مأموران در بازرسی از خودرو یک تن و 120 کیلوگرم مرفین کشف کردند، عنوان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پرونده ای تشکیل شد.

شجاع در ادامه گفت: در 48 ساعت گذشته نیز مأموران فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی در 5 عملیات جداگانه در بازرسی از 12 خودرو 700 کیلو تریاک کشف و 50 متهم را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع این عملیاتها 13 دستگاه خودرو توقیف، یک تن و 820 کیلو انواع مواد مخدر کشف و 51 متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها