بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به‌مناسبت ۹ دی؛

حماسه ۹ دی پیروزی ولایت‌پذیری بر قانون‌گریزی بود

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در بیانیه‌ای به‌مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی، اعلام کرد: حماسه ۹ دی پیروزی عقلانیت بر جاهلیت مدرن، بصیرت بر حماقت و ولایت‌پذیری بر قانون‌گریزی و طاغوت‌پذیری بود. قیام ۹ دی استحکام پیوند امت و امام و تبلور تجربه گران‌سنگ عاشورای سال ۶۱ هجری بود.
کد خبر: ۳۲۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ - 30December 2018

حماسه ۹ دی پیروزی ولایت‌پذیری بر قانون‌گریزی بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به‌مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (دامت برکاته) را شاد ساخت.

حماسه ۹ دی پیروزی عقلانیت بر جاهلیت مدرن، بصیرت بر حماقت و ولایت‌پذیری بر قانون‌گریزی و طاغوت‌پذیری بود. قیام ۹ دی استحکام پیوند امت و امام و تبلور تجربه گران‌سنگ عاشورای سال ۶۱ هجری بود، حماسه ۹ دی خروش ملت در دفاع از مردم‌سالاری دینی و حق‌الناس بود.

حماسه ۹ دی ۸۸ سد محکمی شد که بندبند آن در سایه الطاف الهی، رهبری هوشمندانه و با صلابت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و پشتیبانی ملت بزرگ ایران شکل گرفت.

۹ دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت است و این خود حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران است که برگرفته از فرهنگ عاشوراست که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نادرستشان به ارمغان آورد.

فتنه بزرگ ۸۸ که در حقیقت نمایان‌گر الگویی مدرن از نحوه دشمنی نظام سلطه و صهیونیسم با به‌کارگیری ضدانقلاب داخلی بود، نشان داد بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه و حرکت حول محور رهبری معظم انقلاب و ولایت فقیه، نسخه نجات‌بخش و پیروزی آفرین برای ملت ایران در قبال نقشه‌های جبهه متحد دشمنان داخلی و خارجی به شمار می‌رود.

در آستانه سالروز این حماسه بزرگ، اداره‌کل حفظ آثار و تشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان بار دیگر بر همدلی، وفاق ملی و آمادگی برای جانفشانی در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید کرده و از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم که همواره ملت مقتدر و مظلوم ایران را در برابر دشمنی‌ها حفظ و با عزت و سربلندی به سرمنزل مقصود رهنمون سازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار