سردار مقدسی مطرح کرد؛

تحقق وحدت شیعه و سنی با تشکیل هلال اسلامی در منطقه خاورمیانه

یکی از فرماندهان جبهه مقاومت با اشاره به پیروزی‌های حاصل شده در کشورهای عراق و سوریه با حمایت مستشاری جمهوری اسلامی، به تشکیل هلال اسلامی در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: با تشکیل این هلال وحدت بین شیعه و سنی و پیروی از خط ولایت و جمهوری اسلامی محقق می‌شود.
کد خبر: ۳۲۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ - 30December 2018

تحقق وحدت شیعه و سنی با تشکیل هلال اسلامیدر منطقه خاورمیانهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «هادی مقدسی» از فرماندهان جبهه مقاومت در یادواره شهدای شهرستان سوادکوه شمالی و گرامیداشت 4 شهید گمنام و یادبود دوعالم گرانقدر آیت‌الله صالحی مازندرانی و شهید «عبدالوهاب  قاسمی» و گرامیداشت حماسه 9 دی که در مسجد جامع شهر شیرگاه برگزار شد، با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تمام این شهیدانی که به خاطر پیروزی انقلاب اسلامی یا در دفاع مقدس یا در دفاع از حرمین شریفین به شهادت رسیدند همه برای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب در 22 بهمن 57 به رهبری حضرت امام خمینی افزود: توطئه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب شروع شد.

مقدسی به غائله کردستان، غائله ترکمن صحرا و غائله‌های دیگر در نقاط مختلف کشور به وسیله عوامل آمریکا به وجود آمد، اشاره کرد و گفت: بعد از آن، حدود 3 کودتای نظامی و غائله گروهک های ضد انقلاب، غائله منافقین و غائله گروهای چپی در کشور انجام شد و نیروهای انقلاب توانستند جلوی این کودتاها و غائله ها را بگیرند که به نتیجه نرسد و پس از آن صدام بعثی را تحریک کردند که به کشور امام زمان حمله کند.

وی با بیان اینکه 5 استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و قسمتی از جاهای دیگر درگیر جنگ بودند که به حمدلله هشت سال دفاع مظلومانه ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی با پیروزی مطلق رزمندگان اسلام در دفاع مقدس به پایان رسید و صدام به وسیله همان کسانی که او را در جنگ علیه ایران پشتیبانی می‌کردند سرکوب شد.

مقدسی افزود: آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند که در جنگ مستقیم نمی توانند به ایران حمله کنند به توطئه‌های دیگری علیه کشورمان دست زدند و جریان‌هایی از جمله جریان تیرماه سال 78 بوجود آمد که بعد از 5 روز سرکوب شد و بعد‌ها نیز برای به کنترل در آوردن مرزهای ایران به بهانه حادثه 11 سپتامبر و مبارزه با تروریسم نیروهای نظامی خود را در عراق و افغانستان مستقر ساختند ولی با رشادت‌های نیروهای مقاومت همه این دسیسه‌ها نقش بر آب شد.

این فرمانده جبهه مقاومت یادآور شد: آمریکا به اندازه بودجه 100 سال کشور ما در منطقه و غرب آسیا هزینه کرد آن وقت رئیس جمهور آمریکا باید شبانه به عراق سفر کند که این نتیجه شکست تلاش آمریکا در منطقه است.

وی به حمله داعش به کشوهای سوریه و عراق و همچنین ناامنی هایی که آمریکا در کشورهای افغانستان و پاکستان به وجود آورد، اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی تا دقیقه 90 حتی در وقت اضافی از متحدینش دفاع و حمایت می‌کند چرا که هر جا که جمهوری اسلامی ورود پیدا کرد موفق عمل کرد.

فرمانده جبهه مقاومت با اشاره به پیروزی‌های حاصل شده در کشورهای عراق و سوریه با حمایت مستشاری جمهوری اسلامی، به تشکیل هلال اسلامی در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: با تشکیل این هلال وحدت بین شیعه و سنی و پیروی از خط ولایت و جمهوری اسلامی محقق می شود.

همچنین حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» امام جمعه شهرستان سوادکوه شمالی در سخنانی با تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم گفت: به فرموده امام خمینی و مقام معظم رهبری امروز زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

ابراهیمی تصریح کرد: شهدا در قهقهه مستانه‌‌شان عندربهم یرزقون اند و نیازی به ما ندارند بلکه این ما هستیم که به آنها نیاز داریم تا راه را گم نکنیم.

در این مراسم باشکوه که ادیانی نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه شمالی نیز حضور داشتند، ضمن گرامیداشت حرکت حماسی ملت ایران در نمایش میثاق با ولایت، به تبیین و روشنگری در زمینه ابعاد مختلف فتنه سال 88 و حماسه مردم در روز 9 دی در سراسر کشور و همچنین پیروزی‌های جبهه مقاومت در منطقه پرداخته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار