امیر حاتمی:

نیرو‌های مسلح گران‌بهاترین سرمایه‌های انسانی کشور هستند/ دشمن معیشت مردم را هدف گرفته است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: نیرو‌های مسلح شامل رزمندگان بازنشسته، بسیجیان و جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا به عنوان بهترین و گران‌بهاترین سرمایه‌های انسانی کشور شایسته دریافت فاخرترین خدمات به لحاظ کمّی و کیفی هستند.
کد خبر: ۳۲۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ - 30December 2018

دشمن معیشت و رفاه مردم را هدف گرفته‌ استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع با حضور در جمع مدیران، مسؤولان و کارکنان سازمان اتکا، نقش این سازمان را در تأمین زنجیره غذایی و معیشت مردم و کارکنان نیرو‌های مسلح بسیار خطیر برشمرد و اظهار داشت: در بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اتکا تنها فروشگاهی است که با افتخار کالا‌های صرفاً ایرانی را در مسیر تحقق بخشیدن به شعار «حمایت از کالای ایرانی» که مقام معظم رهبری به عنوان یک اصل و یک راهبرد بیان فرمودند، سرلوحه کار و اشتغال خود قرار داده و تمام سعی‌اش این است که با ظرفیت‌های داخلی نیاز مشتریانش را مرتفع کند.

وزیر دفاع با اشاره به دو مسؤولیت مهم وزارت دفاع در پشتیبانی از نیرو‌های مسلح گفت: یکی از رسالت‌های وزارت دفاع تأمین تسلیحات و تجهیزات و پشتیبانی دفاعی از نیرو‌های مسلح است که امروز با همت والای متخصصین صنعت دفاعی توانسته‌ایم زمان ایده تا محصول که موجبات عزت و اقتدار کشور را فراهم کرده است بسیار کوتاه کرده و به دستاورد‌های ارزشمندی در حوزه صنعت دفاعی دست یابیم.

وی با بیان اینکه حوزه «خدمات» به عنوان بخش دیگری از مسؤولیت وزارت دفاع در پشتیبانی از سرمایه‌های انسانی نیرو‌های مسلح است افزود: نیرو‌های مسلح شامل رزمندگان بازنشسته، بسیجیان و جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا به عنوان بهترین و گران‌بهاترین سرمایه‌های انسانی کشور شایسته دریافت فاخرترین خدمات به لحاظ کمّی و کیفی هستند.

امیر حاتمی با بیان اینکه خدمات خرسندساز به خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح باید متکی بر یک نیازسنجی دقیق علمی از نیاز‌های جامعه هدف باشد، تصریح کرد: این خدمات باید در بهترین و شایسته‌ترین شکل و قالب توام با تکریم و ارزش و احترام به خادمان نظم و امنیت و دفاع از کشور و ملت تقدیم شود.

وزیر دفاع با اشاره به ارتقای سطح زندگی عموم مردم نسبت به دوران قبل از انقلاب تأکید کرد: استاندارد‌های زندگی عموم مردم نسبت به دوران گذشته قابل مقایسه نیست و بر این اساس حفظ و افزایش رضایتمندی استفاده‌کنندگان از سوی سازمان‌های خدماتی وزارت دفاع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح همواره فعالیت‌ها و اقدامات وزارت دفاع را در حوزه‌های مختلف مدام ارزیابی می‌کنند، خاطرنشان کرد: نباید هیچ عزیزی از خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح این علاقه یا میل را داشته باشد که اتکا را با هر فروشگاه زنجیر‌های دیگری مقایسه کند و این موضوع به ذهنش خطور کند که جایی بهتر از اتکا می‌تواند به او خدمات دهد.

امیر حاتمی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی امروز معیشت و رفاه مردم را هدف گرفته‌اند، تأکید کرد: سازمان‌های تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح و اتکا به عنوان سازمان‌های ارائه‌کننده خدماتِ انسانی، درمانی و مصرف، نقش مهمی در ارتقای منزلت، معیشت و تأمین زنجیره غذائی نیرو‌های مسلح و کشور به عهده دارند.

وی با بیان اینکه «اتکا» به عنوان نمادی از نیرو‌های مسلح و به عنوان یک سازمان نمونه در حوزه مدیریت جهادی در معرض دید عموم مردم قرار دارد، اظهار داشت: بسیار مهم است که کالایی با کیفیت و بسته‌بندی مطلوب و با نهایت تکریم و احترام در اختیار کارکنان نیرو‌های مسلح و عموم مردم عزیز قرار گیرد.

وزیر دفاع با بیان اینکه کشور امروز مورد هجمه اقتصادی دشمنان است، تأکید کرد: امروز حفظ رفاه مردم در اولویت اول ارکان و قوای نظام اسلامی قرار دارد و مدیران اتکا باید با فراهم کردن دسترسی به خدمات سهل و آسان، فروش اینترنتی و خدمات غیرحضوری، افزایش سرانه معیشت، افزایش درآمد‌ها و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی و دامی و صنعتی و افزایش نقدیندگی بتوانند در کمک به دولت و ملت نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

امیر حاتمی گفت: افزایش کیفیت، افزایش رضایتمندی از نگاه مشتری، انضباط مالی و اقتصادی از موارد بسیار مهمی است که کارکنان و مدیران اتکا باید بیش از پیش مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها