مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

حماسه ۹دی نماد خیزش مردم در حمایت از ولایت‌فقیه است

حجت‌الاسلام «علی شکری» گفت: ۹دی از ۲ جنبه دارای اهمیت است؛ نخست اینکه بار دیگر مردم نشان دادند که با ولایت‌مداری و آرمان‌های انقلاب اسلامی همراه هستند و دوم اینکه بیگانگان متوجه شدند که بار دیگر آرزوی براندازی در این نظام اسلامی را باید به گور ببرند.
کد خبر: ۳۲۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ - 30December 2018

۹دی نماد خیزش مردم انقلابی ایران در حمایت از ولایت‌فقیه استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «علی شکری» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در حاشیه راهپیمایی مراسم ۹ دی شاهرود به بررسی ابعاد حوادث سال ۸۸ پرداخت و با بیان اینکه ۹دی نماد خیزش مردم انقلابی ایران در حمایت از ولایت‌فقیه است، اظهار داشت: ۹دی از ۲ جنبه دارای اهمیت است؛ نخست اینکه بار دیگر مردم نشان دادند که با ولایتمداری و آرمان‌های انقلاب اسلامی همراه هستند و دوم اینکه بیگانگان متوجه شدند که باید بار دیگر آرزوی براندازی در این نظام اسلامی را به گور ببرند.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب در آستانه ۴۰ سالگی، چون درختی تناور است، ابراز کرد: فتنه‌ها و توطئه‌های مختلفی در این چهار دهه، ایران اسلامی را تهدید کرده است، اما همیشه به برکت خون شهدا، ولایت‌فقیه و حضور درصحنه مردم، انقلاب روزبه‌روز قوی‌تر شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مردم پشتیبان انقلاب هستند، تأکید کرد: مردم ایران اسلامی بار‌ها و بار‌ها نشان داده‌اند که در پشتیبانی از ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی همیشه آمادگی دارند.

شکری با بیان اینکه امروز دشمنان نیز از توطئه‌های‌شان سودی نمی‌برند؛ چراکه مردم ما درصحنه حضور دارند، بیان کرد: ۹ دی یک خیزش بود که نشان داد مردم ما در بزنگاه‌ها به میدان آمده و طومار تمام فتنه‌گران و براندازان داخلی و خارجی را در هم می‌پیچند.

وی با بیان اینکه نباید فکر کرد کار دشمنان با انقلاب اسلامی تمام‌ شده است، بیان کرد: در طول چهار دهه انقلاب اسلامی دشمنان هرگز در فتنه‌انگیزی خسته نشده‌اند و لذا باید توجه داشت که همچنان فتنه‌های رنگارنگ دشمنان علیه نظام اسلامی محتمل است و می‌بایست با هوشیاری و بصیرت، پشت سر ولایت‌فقیه زمان بایستیم و از انقلاب‌مان دفاع کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: یکی از ویژگی‌های بارز مردم ما انقلابی‌گری و ولایتمداری است که نشان داده‌اند در تمامی بزنگاه‌های انقلاب اسلامی بر آرمان‌های امام راحل، خون شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنند؛ لذا تا زمانی که این مردم درصحنه هستند، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.

شکری خواستار توجه بیشتر تمام اقشار جامعه به تهدیدات دشمنان شد و گفت: باید از تمام ظرفیت‌هایمان برای مقابله با جنگ نرم و تهدیدات دشمنان بهره ببریم.

وی بیان داشت: باید از تمام داشته‌های‌مان شامل شبکه تبلیغی و روحانیان اعزامی و مستقر، طلاب، مبلغان، مداحان، شعرای آیینی و دینی، کانون‌های مساجد و دینی، تشکل‌ها و هیئات دینی، رسانه‌های دیداری و شنیداری و فضای مجازی و ده‌ها مورد دیگر برای حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار