دبیر ستاد حقوق بشر:

هدف اصلی فتنه ۸۸ نظام اسلامی بود/ شاید در سال ۹۸ فتنه‌ای دیگر در راه باشد

«محمد جواد لاریجانی» با بیان این‌که هدف اصلی فتنه ۸۸ نظام اسلامی بود، گفت: فتنه‌ها تمام نشده است و شاید در سال ۹۸ نیز فتنه‌ای دیگر در راه باشد.
کد خبر: ۳۲۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ - 30December 2018

دشمن شناسی یک نکته کلیدی برای بصیرت استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، «محمد جواد لاریجانی» دبیر ستاد حقوق بشر و مشاور امور بین الملل رئیس قوه قضائیه، در مراسم گرامی‌داشت سالروز حماسه ۹دی در بوشهر، با بیان این‌که حماسه ۹ دی فتح‌الفتوح بود، اظهار داشت: فتنه ۸۸ کودتای تمام عیار بود.

وی با اشاره به این‌که توطئه‌گران در فتنه ۸۸ برای تغییر حکومت کودتا کردند که با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت ملت ایران، توطئه آنان شکست خورد، گفت: هدف اصلی فتنه ۸۸ نظام اسلامی بود.

لاریجانی با بیان این‌که هر پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران به نام اسلام رقم خواهد خورد، خاطرنشان کرد: امپراطور آمریکا در حال فروپاشی است.

دبیر ستاد حقوق بشر تصریح کرد: شجاعت رهبر انقلاب، دستگاه‌های امنیتی و برخورد با عناصر ماجراجو و سنسور‌های قوی مردم در بصیرت و شکست بهانه تقلب در انتخابات، از دلایل شکست آمریکا از دیدگاه دشمنان در توطئه ۸۸ است.

رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، با بیان این‌که باید از حوادث تاریخی درس و عبرت بگیریم، گفت: در همه زمان‌ها خواص بی‌بصیرت وجود دارند.

وی با تأکید بر این‌که اگر فتنه ۸۸ در کشور آمریکا صورت گرفته بود حکومت‌شان نابود می‌شد، اظهار داشت: فتنه‌ها تمام نشده است و شاید در سال ۹۸ نیز فتنه‌ای دیگر در راه باشد.

مشاور امور بین‌الملل رئیس قوه قضائیه با اشاره به این‌که دشمن را همیشه باید شناخت، افزود: دشمن‌شناسی یک نکته کلیدی برای بصیرت است.

وی با بیان این‌که در فتنه ۸۸ کسانی در داخل کشور پیرو مکتب سکولاریسم و معتقد بر این بودند که دین حوزه خصوصی است، گفت: زمینه عذرخواهی برای سران فتنه ۸۸ همیشه و اکنون نیز فراهم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار