رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

شرم بر مسئولی که شکم خود را سیر و به انقلاب خیانت کند

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» گفت: این وضعیت را قبول نداریم، مردم در سختی و مشکلات معیشتی هستند، شرم بر مسئولی باد که با این همه گرفتاری به خودش و خانواده‌اش فکر کرده، شکم خود را سیر و به انقلاب خیانت کند.
کد خبر: ۳۲۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ - 30December 2018

شرم بر مسئولی که شکم خود را سیر و به انقلاب خیانت کندبه گزارش دفاع پرس از قزوین، «حمیدرضا حاجی بابایی» رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، در تجمع گرامی‌داشت سالروز حماسه ۹ دی در قزوین، اظهار داشت: حماسه ۹ دی یوم‌الله است و نظام اسلامی برای حضور انقلابی و بصیرت‌بخش مردم آن را از ایام تأثیرگذار در انقلاب اسلامی می‌داند.

وی با بیان این‌که امروز بزرگ‌ترین حماسه ۹ دی حضور باشکوه مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی است، افزود: انقلاب ما هدف بلندی داشت و بر همان اساس شروع شد و به پیروزی رسید.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به وصیت‌نامه شهدا مراجعه کنیم، اهداف انقلاب را متوجه می‌شویم؛ همه شهدا به یک مفهوم مشترک اشاره داشتند که گفتند با انقلاب می‌خواهیم اسلام پیامبر، امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) را معرفی کنیم.

وی بیان کرد: اسلامی که در گذشته داشتیم اسلام عربستانی و وهابی بود و اصالت نداشت و همان اسلامی بود که فرزند پیامبر را قطعه‌قطعه و ائمه را شهید کردند.

انقلاب، نفوذ خود را با اسلام ناب به نمایش گذاشته است

حاجی‌بابایی با بیان این‌که دشمن می‌خواهد کارآمدی نظام را به چالش بکشد، ادامه داد: ما ادعا می‌کنیم که توانسته‌ایم اسلام ناب را به دنیا معرفی کنیم، موفق شدیم عراق را از دست کسانی که اسلام امریکایی داشتند خارج کنیم، در سوریه تنگه احد را از دشمن گرفتیم و امروز آمریکا می‌فهمد اسلام واقعی از ایران اسلامی فریاد زده می‌شود.

وی افزود: انقلاب، نفوذ خود را با اسلام ناب به نمایش گذاشته است، در اربعین حسینی ۳۰ میلیون نفر زائر حماسه عشق حسینی را به نمایش می‌گذارند و اسلام اهل بیت را معرفی می‌کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز استکبار در منطقه زمین‌گیر شده و به لطف الهی ایران اسلامی در دنیا پر آوازه شده است.

وی یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی موجب شده تا یک تبعه آمریکایی کتاب فاطمه را بنویسد، اگر آمریکا از انقلاب اسلامی وحشت دارد به خاطر تأثیرگذاری انقلاب است.

آمده‌ایم تا آمادگی خود را برای مقابله با فتنه آینده اعلام کنیم

حاجی بابایی تصریح کرد: ۹ دی اگر کالبد شکافی شود مشکلات ریشه‌یابی می‌شود، وقتی ۸۰ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند تا به دنیا بگویند دیگر ما را تحریم نکنید و ۴۰ میلیون رأی را ببینید، اما از یک روزنه که همان شب برای آمریکا باز شد و کبریت فتنه روشن شد و در جنگل افتاد، آتشی به قلب ملت ایران زده شد مانند آتش کربلا و جنگ صفین و دشمن از این روزنه استفاده و آشوب بپا کرد تا به انقلاب آسیب بزند.

وی افزود: وقتی رهبری به میدان آمدند و فرمودند حاضرند جسم خود را اهدا کنند تا انقلاب بماند و این پیام به ملت رسید، همه به صحنه آمدند و به کسانی که به انقلاب و مسجد و عاشورا و مقدسات توهین و حمله کرده بودند، نشان دادند ملت همیشه در صحنه است و پشت ولایت را خالی نمی‌کند.

حاجی‌بابایی بیان کرد: ملت ایران در ۹ دی، وقایع تاریخی عاشورا و مسجد کوفه را در مقابل خود دیدند و با حضور باشکوه فتنه‌گران را از میدان خارج کردند، امروز هم آمده‌ایم تا آمادگی خود را برای مقابله با فتنه سال آینده اعلام کنیم.

وی تصریح کرد: آمریکا دنبال روزنه از داخل است، اما در ۹ دی ملت ما به صحنه آمدند و باغیرتی مثال زدنی از ولایت، اسلام و انقلاب بار دیگر دفاع کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر در کوفه نماینده امام را شهید کردند، چون مردم نبودند، اما اگر امروز رهبری در برابر استکبار ایستاده است، به‌واسطه پشتیبانی مردم است.

انقلاب ما توانسته در همه صحنه‌های بین‌المللی موفق باشد

وی ادامه داد: انقلاب ما توانسته در همه صحنه‌های بین‌المللی موفق باشد و آمریکا را از منطقه فراری دهد؛ به‌گونه‌ای که «ترامپ» شبانه و مخفیانه به عراق می‌رود، باید پرسید چرا شبانه و کوتاه می‌رود، ولی ۳۰ میلیون نفر در اربعین شرکت می‌کنند و همه از آن‌ها میهمان‌نوازی می‌کنند که این موفقیت از دستاورد انقلاب است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آمریکا متوجه شده است که با تفکر ایران اسلامی نمی‌تواند مقابله کرد و جنگ نظامی راه بیاندازد؛ زیرا قدرت آن را ندارد.

وی اضافه کرد: ایران امروز با موشک‌های خود به بزرگ‌ترین قدرت نظامی منطقه تبدیل شده است، به همین دلیل استکبار دنبال کاهش اقتدار نظامی ایران است و می‌خواهد قدرت موشکی و فنّاوری ما را بگیرد، اما نمی‌تواند.

حاجی‌بابایی با بیان این‌که اگر توان موشکی امروز را داشتیم در جنگ ۲۰۰ هزار شهید نمی‌دادیم، گفت: دشمنان می‌خواهند با جنگ اقتصادی به ما آسیب بزنند، البته در اقتصاد نواقصی داریم که باید برطرف کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز با جرات می‌گوییم که میلیون‌ها جوان مانند حججی‌ها داریم که حاضرند از نظام، ولایت و انقلاب دفاع کنند و این دستاورد، دشمن را به وحشت انداخته است.

وی یادآور شد: آمریکا دشمن هسته‌ای، نیست بلکه دشمن تفکر قرآنی، ولایی و اهل بیت ایران اسلامی است.

نیروی انقلابی باید مشکل دولت و مجلس و قوه قضاییه را بگوید

حاجی‌بابایی اضافه کرد: ما حرکت‌هایی که به مردم فشار می‌آورد را محکوم کرده و اعلام می‌کنیم دشمن دنبال تفرقه است.

وی اضافه کرد: چرا در آستانه ۹ دی یک اتوبوس ترمزش دچار مشکل می‌شود و ده‌ها دانشجو کشته می‌شود، آیا این‌ها با برنامه نیست؟ به نظر می‌رسد در سال آینده عده‌ای به جمع فتنه‌گران خواهند پیوست که تاکنون انقلابی بودند و هرگز فکرش را نمی‌کنید.

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: هشت سال دوران دفاع مقدس و شهدا را پشتوانه انقلاب خود می‌دانیم و اعلام می‌کنیم توطئه‌هایی در کار است تا انقلابیون را منزوی کرده و به کنار بزنند و آن‌ها را بی‌تفاوت کنند تا به عبادت خود مشغول شوند.

وی اظهار داشت: توطئه دشمن این است که به انقلابیون بگویند در مقابل برخی مسائل سکوت کنید و بی‌تفاوت باشید، اما این‌گونه نخواهد شد.

وی با انتقاد از عملکرد سه قوه اظهار داشت: نیروی انقلابی باید مشکل دولت و مجلس و قوه قضاییه را بگوید و بی‌تفاوت نباشد، امروز ملت معتقد است که دولت، مجلس و دستگاه قضایی باید انقلابی عمل کنند.

حاجی‌بابایی گفت: این وضعیت را قبول نداریم، مردم در سختی و مشکلات معیشتی هستند، شرم بر مسئولی باد که با این همه گرفتاری به خودش و خانواده‌اش فکر کرده، شکم خود را سیر و به انقلاب خیانت کند.

وی اظهار کرد: اگر امروز شاهدیم که اقشار کم درآمد دچار مشکل اقتصادی هستند، علتش این است که کار اقتصادی در کشور جهادی نیست.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار