مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

آمریکا و بزرگ‌تر از آن نیز هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

حجت‌الاسلام «علی شیرازی» گفت: کار دشمن فتنه‌گری است، اگر ما بیدار باشیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. اگر ملت گوش به حرف ولایت باشد، آمریکا و بزرگ‌تر از آن نیز هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
کد خبر: ۳۲۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ - 30December 2018

اگر ما بیدار باشیم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «علی شیرازی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی در کرمان، با بیان این‌که تمام تلاش خود را در مسیر اعتلای کلمه اسلام به کار می‌بندیم، اظهار داشت: امروز مردم آمده‌اند تا به دنیا اعلام کنند که تا پایان عمر خود پای ارزش‌ها، انقلاب، راه شهدا، خط و فکر ائمه خود ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که مردم کرمان امروز جمع شدند تا به دنیا استکبار بگویند که ما بصیریم و بیداریم و دشمن تصور نکند با فتنه این ملت را از انقلاب و تداوم راه شهدا باز می‌دارد، افزود: این حضور اعلام می‌کند که امروز روز بصیرت و روز انقلاب است.

حجت‌الاسلام شیرازی با بیان این‌که امروز روز بصیرت و میثاق با ولایت و روز خاموش کردن فتنه سال ۸۸ است، افزود: انسان بصیر در لحظه‌های عمر خود، هم آینده و هم گذشته را نگاه می‌کند و از تجربه دیروز درس می‌گیرد و طرح دشمن در آینده را مرور می‌کند و آمادگی خود را برای دفاع از آرمان‌ها حفظ می‌کند.

وی با اشاره به فتنه ۸۸، اظهار داشت: بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره) دشمنانی که امید بسته بودند که انقلاب با رفتن حضرت ایشان تمام می‌شود، ولی ملت ایران پشت سر رهبر انقلاب، چون عصر امام خمینی (ره) با همان استقامت، بصیرت، شجاعت و روحیه شهادت‌طلبی ایستادند؛ بنابراین تصمیم گرفتند تا یک حرکت طولانی مدت را آغاز کنند و گام به گام جلو بیایند و انقلاب را بشکنند.

دشمن ۱۵ تا ۲۰ سال برنامه‌ریزی می‌کند تا نتیجه بگیرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، با بیان این‌که دشمن برای ۲۰ یا ۳۰ سال آینده برنامه‌ریزی می‌کند، گفت: در سال ۶۸ در اسراییل طرح ۲۰۲۰ را برای ۳۰ سال برنامه‌ریزی کردند که هم فتنه ۷۸، هم فتنه ۸۸ و هم فتنه آینده علیه نظام یعنی ۹۸ طراحی کردند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز فرمودند که این‌ها از ۱۵ یا ۲۰ سال قبل سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی می‌کنند تا نتیجه بگیرند که فتنه سال ۱۳۸۸ دقیقاً ۲۰ ساله طراحی شده بود.

وی با طرح این سوال که افرادی که سال ۱۳۸۸ به‌عنوان سران فتنه مطرح بودند، آیا آگاهانه وارد شدند؟ افزود: دست‌های گرداننده پشت صحنه عالمانه و عامدانه طراحی کردند که انقلاب را بشکنند و ۶ ماه قبل از برگزاری انتخابات، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دانشگاه علم و صنعت فرمودند که ملت ایران مواظب باشید اگر افرادی مانند شاه‌سلطان‌حسین‌ها بر این کشور حاکم شوند و دغدغه نداشته باشند و از دشمن نترسند، فاتحه کشور خوانده می‌شود، مردم ایران توجه کنید دشمن به نام انتخابات می‌خواهد آسیب بزند.

آقایان اعتراف کردند که نه تقلبی بود نه می‌شد تقلب کرد

حجت‌الاسلام شیرازی گفت: ۱۰ روز قبل از انتخابات، بعضی از اعضای ستاد «میرحسین موسوی» اعلام کردند که مجموعه ۲ جلدی «دادگاه ۸۸» مجموعه اعترافات متهمین سال ۱۳۸۸ چاپ شده است و گفتند که ما می‌دانستیم رای موسوی از احمدی نژاد کمتر است، اما باز بر طبل تقلب کوبیدند و موسوی نیز صبح روز انتخابات اعلام کرد که پیروز انتخابات من هستم؛ در حالی که انتخابات هنوز تمام نشده بود.

وی ادامه داد: یک عده گفتند اگر موسوی رای نیاورد، تقلب شده و روز ۲۲ خرداد ۸۸ بود و این‌ها همان‌ها بودند که وابستگان آن‌ها در کشور۱۰ انتخابات برگزار کرده بودند؛ شخص رهبری با نمایندگان ستاد‌ها جلسه گذاشتند و هشدار دادند، اما توجه نکردند؛ رهبری گفتند دقت کنید این کاری که می‌کنید دشمن حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام شیرازی گفت: در طرح ابطال انتخابات، کشور را تا لبه پرتگاه بردند که اگر مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نبود معلوم نبود چه بر سر مملکت می‌آمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، با بیان این‌که همه اقشار و احزاب در ۹ دی وارد میدان شدند و مردم فریاد زدند که پای انقلاب و ارزش‌ها ایستادیم، تصریح کرد: بعد‌ها آقایان گفتند نه تقلبی بود نه می‌شد تقلب کرد و هدف از طرح بحث تقلب این بود که بر رهبری فشار بیاوریم تا «میرحسین موسوی» رییس جمهور شود که رهبری ۲ سال بعد فرمودند که در جلسات خصوصی می‌گویند تقلبی نبوده است، ولی به مردم نمی‌گویند.

آمریکا و بزرگ‌تر از آن نیز هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

حجت‌الاسلام شیرازی گفت: کار دشمن فتنه‌گری است، اگر ما بیدار باشیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. اگر ملت گوش به حرف ولایت باشد، آمریکا و بزرگ‌تر از آن نیز هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: من اعلام می‌کنم که «ترامپ» غلط کردی شبانه وارد کشوری شدی بدون اجازه مسئولان آن کشور؛ زیرا در روز روشن جرأت نداری.

وی افزود: آمریکا سعی کرد که سوریه را از بین ببرد، اما امروز «ترامپ» اعلام می‌کند که آمریکا باید از سوریه برود؛ بدانند که با پشتیبانی امت اسلام و مردم عراق، از عراق هم باید بروند؛ لذا قدرتی ندارد که بتواند جمهوری اسلامی را شکست دهد و دامنه قدرت جمهوری اسلامی در منطقه رو به افزایش است.

حجت‌الاسلام شیرازی گفت: ملت ایران پای انقلاب و ارزش‌ها ایستاده و دشمن را رصد می‌کند و به مسئولان متذکر می‌شوم که در تریبون‌های عمومی اعلام کنند که نوکر این ملت هستیم؛ این ملت بهترین عزیزان و جوانانش را داد و از جان و مال خود برای حفظ انقلاب مایه گذاشت؛ لذا باید شبانه‌روز باید برای این ملت کار کرد.

وی با اشاره به این‌که سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» گاهی طی ۱۰ تا ۱۵ روز ماموریت حتی هشت ساعت هم نمی‌خوابد، افزود: کار برای مردم عزت می‌آورد؛ چرا سردار سلیمانی عزیز است؟ چون خادم ملت است؛ چرا رهبری عزیز است؟ چون خادم این مردم است؛ پس مسئولان مشکلات مردم را حل کنند و مطمئن باشند مردم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار