عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ملت در فتنه نشان داد که به خون شهدا پشت نمی‌کند/ همکاری دستگاه‌های جاسوسی برای براندازی انقلاب

«حسین مظفر» گفت: این ملت بزرگ، فتنه را تبدیل به یک فرصت کرد و نشان داد که هرگز به خون شهیدان پشت نمی‌کند و در واقع روز ۹ دی یوم‌الفصل شد و ملت حق را از باطل جدا کرد.
کد خبر: ۳۲۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ - 30December 2018

ملت در فتنه نشان داد که به خون شهدا پشت نمی‌کند/ همکاری دستگاه‌های جاسوسی برای براندازی انقلاببه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «حسین مظفر» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز (یک‌شنبه) در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹دی در بیرجند، اظهار داشت: مبانی فکری و اعتقادی انقلاب در هماورد فرهنگ و تمدن منحط لیبرالیسم، سوسیالیسم و کمونیست در شرق قرار گرفت و فرهنگ و تمدن نوینی را فراروی انسان‌های عالم قرار داد.

وی افزود: انقلاب اسلامی بند ناف سلطه‌گران از منافع این ملت را قطع کرد و یک نظام الهی و ولایی را در ایران اسلامی محقق کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این‌که ویژگی‌های انقلاب باعث شد که تمام دشمنی‌های سلطه‌گران علیه ما بسیج شود، عنوان کرد: نظام سلطه با به‌کارگیری همه اذناب و شیاطین عالم، علیه انقلاب ما وارد کارزار شد تا این انقلاب را زمین بزند.

مظفر یادآور شد: هشت سال جنگ تحمیلی را بر ما وارد کردند و بیش از ۲۰۰ هزار شهید و حدود ۸۰۰ هزار جانباز تقدیم انقلاب شد تا آن‌ها به این اهداف شوم خود نرسند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که دشمنان هرسال میلیارد‌ها دلار بودجه برای براندازی این انقلاب هزینه می‌کنند، گفت: هرچند وقت یکبار کشور‌های عرب منطقه را برای ماموریت‌های خود به خدمت گرفته‌اند و چند سالی است که برنامه فروپاشی ایران از درون را برنامه‌ریزی کرده‌اند.

مظفر گفت: اکنون که این انقلاب ۴۰ سال از عمرش می‌گذرد با پشتوانه آموزه‌های وحیانی و امام عزیز و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، همچنان به کوری چشم دشمنان و بدخواهان استوار باقی مانده است.

وی اضافه کرد: نهال این انقلاب به یاری خون شهیدان به درخت تنومندی تبدیل شده است و آن‌چنان این نهال انقلاب قدرتمند و با عزت و اقتدار شده است که ایران حقیر گذشته را به ایرانی عزیز تبدیل کرده و موجب خشم و غضب دشمنان شده است.

انتخابات بهانه‌ای برای براندازی انقلاب بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه یادآور شد: یکی از رویداد‌های تلخی که برما تحمیل کردند فتنه سال ۸۸ بود که شاید برخی فکر کنند فقط یک مناظره انتخاباتی دلیل آن بوده است، درحالی که اگر بررسی دقیقی صورت بگیرد و به ادعا‌های آنان که در آشوب‌ها بودند دقت شود، متوجه می‌شوید که انتخابات بهانه بود، بلکه اصل نظام نشانه بود.

مظفر با اشاره به این‌که تحرکات سال ۸۸ به سرعت تغییر ماهیت پیدا کرد و تبدیل به یک اقدام براندازانه شد، بیان داشت: در آن سال به اعتقادات مذهبی مردم توهین و تمسخر، تجمعات غیرقانونی برگزار شد و با منافقین و ضدانقلاب هم صدا و گوش به فرمان خارج از مرز‌ها شدند.

وی ضمن یادآوری این‌که پرچم‌ها و بیرق‌های عزاداری سالار شهیدان را به آتش کشیدند، اضافه کرد: اتاق‌های فکرشان در سراسر دنیا فعال شدند و برای تضعیف و براندازی این انقلاب دستگاه‌های مختلف جاسوسی با هم همکاری می‌کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دفاتر خاص بین‌المللی برای براندازی در دبی، لندن و دیگر نقاط راه افتاد حتی در کاخ سفید جلسه‌ای ویژه ایران تشکیل می‌شد که اعضای مطرود انقلاب در آن حضور پیدا می‌کردند.

مظفر در خصوص اظهار نظرات سیاسیون و مخالفان جمهوری اسلامی ایران در مورد اغتشاشات سال ۸۸، مطرح کرد: سناتور «مک کین» اعلام کرد «با جنبش سبز ایران را نابود می‌کنیم» همچنین «شیمون پرز» نیز گفت: «جنبش سبز به نمایندگی از ما در ایران فعال است» و از این آشوب‌ها حمایت مستقیم کردند.

عدم موضع‌گیری شفاف مسئولین داخلی

وی افزود: متاسفانه هیچ یک از سران منصف داخلی ما موضع‌گیری نکردند و هیچ حد و مرزی را برای نسبت خود با این آشوب‌ها تشکیل ندادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که دشمنان روی موضوعات مختلفی برای به نتیجه رسیدن این فتنه حساب باز کرده بودند، گفت: آن‌ها تصور می‌کردند نسل جدید نسبت به انقلاب حساسیت ندارند و تحلیل کردند که این نسل با فتنه‌گران همراه می‌شود، همچنین تحلیل دیگرشان این بود که نسل قدیم هم از انقلاب خسته شدند و شکم‌های‌شان گرسنه است و آماده برای براندازی هستند.

مظفر متذکر شد: اما غافل از این بودند که این ملت ثابت کرده آنجایی که نیاز است حتی حاضرند از جان‌شان برای این انقلاب بگذارند و فرزندان‌شان را فدای اسلام کرده‌اند.

رهبری: به فتنه‌گران باج نخواهم داد!

وی با اشاره به این‌که رهبر عزیز انقلاب در همان زمان با فتنه‌گران جلسه گذاشت و برای ختم این موضوعات نظرشان را خواست، گفت: وقتی رهبری حرف‌های آن‌ها را شنید و از مطالبات ناحق‌شان اطلاع یافت، فرمود: «من احساس کردم همان‌طور که زمان امام می‌خواستند از امام باج بگیرند و امام باج نداد، الان هم می‌خواهند باج بگیرند و من هم به آن‌ها باج نخواهم داد».

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تبیین کرد: ملت بعد از فرمایش امام و رهبرشان به خیابان‌ها ریختند و سیل جمعیت، طومار فتنه‌گران را در هم پیچید و تمام ایران به پا خواست و مدافع ارزش‌ها شد.

مظفر تاکید کرد: این ملت بزرگ، فتنه را تبدیل به یک فرصت کرد و نشان داد که هرگز به خون شهیدان پشت نمی‌کند و در واقع روز ۹ دی یوم‌الفصل شد و ملت حق را از باطل جدا کرد.

وی مطرح کرد: سوالی همواره یبان می‌شود که چگونه می‌شود که این خواص از انقلاب فاصله بگیرند؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش بیان داشت: مسئله فتنه و فتنه‌گری ریشه تاریخی دارد حتی پیامبر اسلام برای کسانی که در جاهلیت بودند تلاش کرد و برای‌شان منزلت قائل شد، اما فتنه‌ها آن زمان هم توسط یاران ایشان وجود داشت.

مظفر تبیین کرد: ممکن است کسانی در زمان رسول‌الله (ص) با او همراه بوده باشند، اما باید توجه کرد که اشخاص همیشه نمی‌توانند معیار حق باشند و باید شخصیت‌ها را با حق بسنجیم نه اینکه حق را با شخصیت‌ها بسنجیم.

دوران رهبری امام خامنه‌ای به مراتب سخت‌تر از دوران رهبری امام خمینی (ره) است

وی با بیان این‌که اشتباه دیگر از برداشت امامت مسلمین است، گفت: تخلف از دستورات رسول خدا جرم و گناه است و تخلف از جانشین او هم جرم و گناه است؛ چراکه جانشین را هم او از جانب خداوند تعیین کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: دوران رهبری امام خامنه‌ای به مراتب سخت‌تر از دوران رهبری امام خمینی (ره) است؛ همان‌گونه که دوران رهبری حضرت علی (ع) به مراتب سخت‌تر از دوران پیامبر بود؛ چراکه در این دوران کسی جرأت نمی‌کرد حرفی بزند.

مظفر اظهار داشت: عزت و اقتدار نظام ما یکی به برکت رهبری است و دیگری به‌واسطه حضور مردمی است که از ملت رسول خدا وفادارتر هستند.

بمب هسته‌ای ما مردم هستند

وی با بیان این‌که ما بمب‌های هسته‌ای نمی‌خواهیم؛ چراکه بمب هسته‌ای ما شما مردم هستید، خاطرنشان کرد: ما باید بدانیم هر هروز در توطئه هستیم و باید بصیرت خود را بالا ببریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اقتدار این نظام باعث شد که دشمنان ما سرافکنده‌تر از گذشته باشند و ان‌شاءالله در سایه حضور شما مردم همیشه در صحنه، وعده خدا دوباره در ۲۲ بهمن خلق می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها