معاون فرهنگی قوه قضائیه:

هشت ماه تلاش دشمنان در روز نهم دی نقش بر آب شد

حجت‌الاسلام و المسلمین «هادی صادقی» گفت: دشمنان این نظام می‌خواستند انتخابات بزرگی که با حضور 40 میلیون رای دهنده برگزار شد را به مایه تفرقه و اختلاف و زمینه‌ای برای کودتا تبدیل کنند اما هشت ماه تلاش آنها در روز نهم دی نقش بر آب شد.
کد خبر: ۳۲۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ - 30December 2018

8 ماه تلاش دشمنان در روز نهم دی نقش بر آب شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین «هادی صادقی» معاون فرهنگی قوه قضائیه در مراسم 9 دی شهر یاسوج این روز را عید غدیر انقلاب اسلامی و روز پیمان با ولایت دانست و اظهار داشت: در چنین روزی در سال 88 مردم با حضور گسترده در راهپیمایی اعلام کردند که از راه اسلام، خدا و رسول گرامی اسلام دست برنمی‌دارند.

وی افزود: در سال 88 عده‌ای تلاش کردند که وحدت مردم ایران را در هم شکنند و گروه‌هایی طمع کردند که نفوذ کرده و مانند موریانه این انقلاب را از درون تهی کنند.

معاون فرهنگی قوه قضائیه بیان کرد: دشمنان این نظام می‌خواستند انتخابات بزرگی که با حضور 40 میلیون رای دهنده برگزار شد را به مایه تفرقه و اختلاف و زمینه‌ای برای کودتا تبدیل کنند اما هشت ماه تلاش آنها در روز نهم دی نقش بر آب شد.

صادقی گفت: آن‌ها ابتدا شعارهای ساختارشکنانه‌ای دادند که به تدریج آن را گسترده‌تر کرده و به بهانه اینکه آیا تقلب شده باشد یا نباشد اعتراضات خود را به رزم خیابانی تبدیل کردند.

وی با تاکید بر اینکه امکان جابجایی و تقلب گسترده در انتخابات‌های جمهوری اسلامی وجود ندارد، ابراز کرد: در این چهل سال نظام اسلامی در ابعاد مختلف پیشرفت کرده و خدا در جای جای مشکلات ما را یاری کرده است.

معاون فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه در مقابل فتنه باید مراقبت کنیم که فتنه‌زده نشویم، گفت: جمهوری اسلامی امانتی است که خدا به ما داده و انسان از ابتدای پیدایشش منتظر چنین نظامی بوده است.

صادقی بیان کرد: ما امانت‌دار خون شهدا، زحمت انبیا و خون سیدالشهدا در طول تاریخ هستیم، این انقلاب به برکت خون اباعبدالله پیروز شد و توانسته است همه توطئه‌ها را تا امروز خنثی کرده و از آن فتنه‌ها فرصتی برای ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در برهه‌های مختلف، عنوان کرد: مدارا و هدایت رهبری نسبت به همه امور سبب حماسه مردم در 9 دی شد. 

معاون فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه فتنه جدیدی در راه است، گفت: امروز فتنه بیش از آنکه در فضای حقیقی باشد در فضای مجازی است.

صادقی با بیان اینکه شبهات زمینه فتنه ‌سازی را فراهم می‌کنند، افزود: توصیه ما به جوان‌ها این است که اینقدر دنبال شبهات نروند و اگر شبهه‌ای هم برایشان پیش آمد از آگاهان بپرسند تا رفع شبهه شود.

وی بیان کرد: دشمنان خط زدن اسلامیت نظام را دنبال می‌کنند و در مقابل آن می‌خواهند بگویند جمهوری تمام عیار می‌خواهیم یعنی حکومتی که مرزهای اسلام بر آن حاکم نباشد تا مثل یک کشور لیبرال هر چه می‌خواهند بکنند.

معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: اگر بخواهیم برای فتنه‌های بعدی دچار این مشکلات نشویم باید رهنمودهای رهبری را آویزه گوشمان کنیم و پشت سر رهبری حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار