معاون فرهنگی سپاه پاسداران:

مردم ایران با بصیرت و استقامت‌ این انقلاب را به 40 سالگی رساندند

سردار نقدی گفت: شما ملت فهیم با صبر، بصیرت و استقامت‌تان این انقلاب را به 40 سالگی رساندید.
کد خبر: ۳۲۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ - 30December 2018

مردم ایران با بصیرت و استقامت‌ این انقلاب را به 40 سالگی رساندندبه گزارش دفاع پرس از اهواز، سردار«محمدرضا نقدی» در مراسم گرامیداشت 9 دی که امروز (یکشنبه نهم دی‌ماه) در حرم علی بن مهزیار در اهواز برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن 9 دی، پیشاپیش فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب را تبریک گفت و اظهار داشت: ملت ایران، ملتی است که به فرمان امامش قیام کرد و چند هزار سال حکومت شاهنشاهی اختناق، استبداد و دیکتاتوری فردی را کنار زد. ملت آزاده ایران هزاران سال برای رهایی از شاهان، قیام‌های پی در پی خود را انجام داد و هیچ گاه به نتیجه نرسیدند و همیشه با کشتار و سرکوب شاهان، انقلاب‌ها و نهضت‌های ایران سرکوب شدند اما مردم امروز ایران، شما افتخار داشتید که این پیروزی بزرگ را به نتیجه برسانید و ملت‌مان را برای همیشه از شر شاهان جنایت پیشه نجات دهید و آزادی، استقلال و مردم سالاری دینی را برای ملت‌تان ارمغان بیاورید.

وی افزود: امام فرمود، مردم ایران در عصر حاضر از مردم حجاز در عهد پیامبر و از مردم کوفه در عهد امیرالمومنین (ع) بالاتر هستند و این قضاوت درستی در حق ملت بوده است، ملتی که این پیروزی عظیم را 40 سال پاس داشت. انقلاب های دنیا به 40 سالگی نرسیده‌اند چراکه یا در ابتدا سرکوب شدند و یا پس از سال های کوتاهی از پیروزی، به انحراف کشیده شدند. به طور مثال در انقلاب پیامبر، در فاصله ای کوتاه به دست دشمنان تحریف شد و کسانی که ضد اسلام بودند، بر مسند حکومت نشستند و فرزندان پیامبر را یکی پس از دیگری به شهادت رساندند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: شما با صبر، بصیرت و استقامت‌تان این انقلاب را به 40 سالگی رساندید. انقلاب ها اغلب تکیه گاهی دارند و به یک طرف تکیه می دهند. انقلاب ما همزمان علیه همه طاغوت‌های عالم به پا خواست و طبیعتا از طرف همه این‌ها مورد حمله قرار گرفت. شما با صبر و استقامت و بصیرت مشکلات را تحمل کردید، شهید دادید و سختی کشیدید و انقلاب خود را پاس داشتید. در شرایطی به 40 سالگی انقلاب می‌رسیم که ملت ما یک سر سوزن از ارزش‌های خود عبور نکرده است.

نقدی ادامه داد: ارزش‌هایی که امام این انقلاب را بر آن بنا نهاد، زنده هستند. رهبر با تمام دقت مراقب است که بدون یک سر مو عقب‌نشینی از مواضع امام، مسیر انقلاب ادامه داده شود. در میان توطئه‌هایی که علیه ملت ما در این سال‌ها شد، توطئه سال 88 یکی از پیچیده‌ترین آن ها بود و باید به ملت بصیر و شجاع ایران تبریک گفت که از این فتنه سربلند بیرون آمد و حماسه 9 دی را رقم زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار