رئیس سازمان بسیج دانشجویی در همایش استکبارستیزی دانشجویان:

امید به آمریکا با تدبیر سازگار نیست

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: به دشمن امیدی نیست و ما هم به حفظ منافع ملی پایبند هستیم و اگر کم کاری در اصلاح امور داخلی داشتیم امروز آمریکا بخش عمده ای از امور داخلی کشورمان را در دست می گرفت. نباید فراموش کنیم که امید به آمریکا با تدبیر سازگار نیست.
کد خبر: ۳۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴ - 29October 2014

امید به آمریکا با تدبیر سازگار نیست

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی در همایش بزرگ استکبار ستیزی دانشجویان تهران ضمن گرامیداشت سالگرد فتح لانه جاسوسی گفت: فتح لانه جاسوسی انقلاب دومی بود که در کشورمان توسط دانشجویان خط امام اتفاق افتاد و آمریکای جنایتکار توسط خمینی کبیر در کشورمان شکست بزرگی را تجربه کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی از آن پس حرکت رو به جلو را پیش گرفت ولی نکته مهم دیگری را باید برای خوشبینان داخلی بیان کرد که در خواب غفلت به سر می برند و در توهمات خود شیطان بزرگ را می بینند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: اشغال سفارت آمریکا یکبار در تاریخ انقلاب برای همیشه رخ داد که یک دوره طولانی پس از آن دیگر نام این شیطان بزرگ در کشور ما به زبان نیاید.

حیدری در پایان بیان کرد: به دشمن امیدی نیست و ما هم به حفظ منافع ملی پایبند هستیم و اگر کم کاری در اصلاح امور داخلی داشتیم امروز آمریکا بخش عمده ای از امور داخلی کشورمان را در دست می گرفت. نباید فراموش کنیم که امید به آمریکا با تدبیر سازگار نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار