وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجتماع مردم خراسان شمالی:

فتنه ۸۸ یک الگوی از قبل طراحی شده بود/ حماسه 9 دی فراموش شدنی نیست

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجتماع مردم خراسان شمالی به مناسبت گرامی داشت حماسه 9 دی با بیان اینکه حماسه 9 دی هیچگاه در تاریخ ایران اسلامی فراموش شدنی نیست، گفت: تصور نکنید فتنه 88 یک حرکت خودجوش و یک مسئله ساده انتخاباتی بود بلکه فتنه 88 کاملا از قبل طراحی شده و برنامه ریزی شده بود.
کد خبر: ۳۲۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ - 30December 2018

فتنه ۸۸ یک الگوی از قبل طراحی شده بود/حماسه 9 دی فراموش شدنی نیستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، «سیدمحمد حسینی» وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجتماع مردم خراسان شمالی به مناسبت گرامی داشت حماسه 9 دی اظهار داشت: حماسه 9 دی، روز میثاق ملت با مقام معظم رهبری بود و این روز هیچگاه در تاریخ ایران اسلامی فراموش شدنی نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد در کشور هستند که نمی خواهند 9 دی زنده بماند چون این روز خط پایانی بود بر توطئه بزرگی که علیه ارزش های اسلامی، حاکمیت اسلامی و انقلاب اسلامی وجود داشت.

حسینی تصریح کرد: ما بعد از 22 بهمن شاهد توطئه هایی از سوی دشمنان در کشور بودیم از جمله منازعات ها، تفرقه انگیزی ها، کودتاها، جنگ ۸ ساله و بعد هم تهدیدها و تحریم ها، اما به هر حال مردم این کشور 40 سال محکم و استوار در صحنه ایستادند و این انقلاب را تداوم بخشیدند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به واقعه فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: فتنه سال ۸۸ الگویی بود که در کشورهای دیگر تجربه شده بود و تصور نکنید که یک حرکت خودجوش و یک مسئله ساده انتخاباتی بود بلکه فتنه 88 کاملا از قبل طراحی شده و برنامه ریزی شده بود.

وی ادامه داد: نمونه فتنه 88 قبل از سال 88 در گرجستان، اکراین و قرقیزستان به نام های انقلاب رنگین و انقلاب مخملی انجام شده بود که با موفقیت همراه بود اما در ایران این انقلاب که با هدف تغییر حکومت و براندازی نظام طراحی شده بود با شکست مواجه شد زیرا فتنه گران، مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی و رهبری مقتدر را در برنامه ریزی های خود محاسبه نکرده بودند.

حسینی اظهار کرد: شبکه تلویزیونی بی بی سی 6 ماه قبل از انتخابات سال 88 راه اندزی شد و نزدیک انتخابات ۲۴ ساعته فعالیت می کرد و فضای مجازی هم در آن روزهای فتنه سال 88 علیه نظام و انقلاب ایفای نقش می کرد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی فتنه سال 88 را زخمی بر پیکر حماسه ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و افزود: همچنان هنوز عده ای در داخل کشور درصدد تضعیف قدرت این نظام هستند.

حسینی افزود: در حال حاضر عده ای هستند که خط فتنه گری رادنبال می کنند و علیه سپاه موضع گیری دارند، اینکه بودجه نیروهای نظامی را کاهش می دهند، فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم سطح ضعیف جامعه وارد می کنند نشانه چیست؟

وی در پایان با اشاره به سخنان اخیر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: متاسفانه در سال 97 تعداد 620 هزار خانواده جدید تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند و این یعنی بیکاری، یعنی تورم؛ وجود مشکلات حاضر در کشور تنها مربوط به تحریم ها نمی شود و قبل از شروع تحریم مشکلات در کشور شروع شد که نشان از عدم مدیریت کافی در کشور، عدم اقتدار لازم و خیانت ها و منافع شخصی برخی افراد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها