امام‌جمعه تبریز در مراسم گرامی‌داشت 9 دی:

اهداف فتنه 88 باید بازخوانی شود

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم گفت: باید اهداف فتنه 88 بازخوانی شود؛ چراکه اگر آن دوران را فراموش کنیم، توطئه‌های بیشتری بر ما تحمیل خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴ - 30December 2018

اهداف فتنه 88 باید بازخوانی گرددبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز در مراسم گرامی‌داشت 9 دی که در مصلی امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، ضمن تشکر از حضور سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بین مردم قهرمان تبریز اظهار داشت: در 9 دی‌ماه 88 مردم بصیر ایران با آرمان‌های انقلاب، امام و مقام معظم رهبری تجدید عهد کرده و توطئه دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی ادامه داد: باید اهداف فتنه 88 بازخوانی شود؛ چراکه اگر آن دوران را فراموش کنیم، توطئه‌های بیشتری بر ما تحمیل خواهد شد.

امام‌جمعه تبریز با اشاره به برکات احتمالی انتخابات سال 88، تاکید داشت: در انتخابات آن سال، جمهوری اسلامی می‌توانست مردم‌سالاری دینی را به جهان عرصه کند، اما متاسفانه فتنه‌ شکل گرفته مانع این پیروزی و موجب تاسف دوستداران انقلاب شد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با بیان ابعاد فتنه 88، عنوان داشت: برخی از داخل کشور به صورت آگاهانه و برخی ناآگاهانه به این فتنه دامن زده و باعث آشوب در کشور شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها