جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

حماسه 9 دی حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران است

امیر محمد فهمیده گفت: حماسه 9 دی یادآور تجدید میثاق امت اسلامی ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت است.
کد خبر: ۳۲۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳ - 30December 2018

حماسه 9 دی حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کردستان، امیر محمد فهمیده جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس عصر امروز «یکشنبه 9 دی‌ماه» در جلسه شورای اداری که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: حماسه 9 دی سال 88 جوهر دوباره اصلی انقلاب اسلامی و حاکمیت ولایت و پیوند مردم بود؛ چراکه مردم با یک حرکت خود جوش انقلابی فتنه‌هایی را که استکبار بر علیه نظام انجام می‌داد را بر چیدند و از بین بردند.

وی حماسه نهم دی را حاصل بصیرت و آگاهی مردم در مقابل فتنه‌ها و تلاش دشمنان و مستکبران برای زدن ضربه به جمهوری اسلامی دانست.

امیر فهمیده گفت: حفظ این نظام و انقلاب تا زمانی که مردم پشت ولایت باشند تضمین شده است.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ثمره دفاع مقدس و مجاهدت رزمندگان ما، شکل‌گیری جبهه مقاومت است. امروز هم که دشمن جنگ اقتصادی و تبلیغاتی را علیه کشورمان به راه‌ انداخته، اگر وحدت کلمه داشته و تابع ولایت باشیم هیچ آسیبی به ملت و کشورمان نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه استان کردستان بیش از پنج هزارو 400 شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: افرادی که در دفاع مقدس حضور داشتند یک گنجینه هستند و تا زمانی که در قید حیات هستند باید خاطراتشان ماندگار شود؛ لذا ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر عهده ماست.

وی یادآور شد: داشتن افکار عمومی نقطه قدرت انقلاب اسلامی است و باید با یک برنامه‌ریزی اساسی برای ماندگار کردن و ثبت هر چه بیشتر خاطرات تلاش کنیم.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: این بنیاد همواره حافظ منافع کشور، همه مردم و جناح‌های سیاسی است و دریایی بیکران است برای تمام کسانی که می‌توانند در این راه قدم بردارند.

امیر فهمیده با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ دفاع مقدس و اندیشه امام (ره) باید وظیفه مهم مسوولان باشد، خاطرنشان کرد: وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی است و در برهه‌ای که بسیاری از رزمندگان و جانبازان و خانواده معظم شهدا هستند، می‌توان با گردآوری خاطرات این عزیزان، تاریخ انقلاب را زنده نگاه داشت و تجارب این تاریخ را به نسل‌های بعد انتقال داد.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس هدف این بنیاد را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: جلوگیری از تحریف و فراموشی این فرهنگ، بهره‌مندی از فرهنگ مقاومت و جهاد و همچنین انتقال آن به نسل‌های جدید از اهداف فعالیت این بنیاد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار