قربانی در یادواره شهدای کشور اعلام کرد؛

شناسایی 2 هزار شهید قرآنی در کشور

مراسم یادواره شهدای قرانی کشور شامگاه یکشنبه نهم دی‌ماه در حرم حضرت عبدالعظیم‌الحسنی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲ - 30December 2018

شناسایی 2 هزار شهید قرانی در کشوربه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، یادواره سوره‌های سرخ با عنوان شهدای قرآنی پرچمداران بصیرت شامگاه یکشنبه نهم دی‌ماه با حضور خانواده شهدای قرآنی در سالن شیخ صدوق حرم مطهر حضرت عبدالعظیم‌الحسنی (ع) برگزار شد.

در ابتدای مراسم فرزند شهید موحدی از قاریان برجسته کشوری و دارای مقام‌های بین‌المللی آیاتی چند از کلام‌الله مجید را قرائت کرد.

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران در این مراسم اظهار داشت: از سال 92 با پیشنهادی که سازمان قرآن و عترت بسیج رسول داد شهدای جامعه قرآنی را شناسایی و از خانواده‌های آنان تکریم کردیم. 

وی افزود: تاکنون بیش از 2 هزار شهید قرآنی در سراسر کشور که 330 شهید در شهر تهران است شناسایی شده و مستند 180 شهید تهیه و پخش شده است.  

قربانی تصریح کرد: قراری بین جامعه قرآنی است که هر هفته روز چهارشنبه‌ها دیدار با خانواده شهدای قرآنی دارند این قرار پابرجاست. 

مسوول سازمان قرآن و عترت بسیج گفت: در این سال‌ها در روز 9 دی که روز بصیرت نام‌گذاری شده و قرآن نیز خود بصیرت‌آفرین است، این همایش برگزار می‌شود. در دوره‌ای که جوانان ما با آسیب‌های مختلفی رو به‌رو هستند معرفی این شهدا می‌تواند نجات‌بخش باشد.

وی در پایان گفت: اولین تاکید مشترک همه شهدا تاسی به قرآن، اهل بیت (ع) و ولایت است، مسیر اخلاق و ایمانی که در عرصه‌های سخت پیمودند درسی برای ما است که راهشان را بپیماییم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار