فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

دشمن به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت است

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: دشمنان طی سال‌های اخیر با اعمال فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها و عملیات روانی، قصد افزایش دادن شکاف بین حاکمیت و مردم را داشته‌اند.
کد خبر: ۳۲۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ - 31December 2018

دشمن به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت است***  این خبر شب بدست من رسید از شهرستان و چون احتمال دادم 12 به بعد کسی نیست صبح فرستادمبه گزارش دفاع پرس از همدان، «داود ابراهیمی» فرمانده سپاه ناحیه ملایر شب گذشته در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه و روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت که با حضور اقشار مختلف مردم ملایر در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: در حال حاضر نیز محور مشترک تمام تبلیغات استکبار، القا کردن این تفکر به ملت است که مسئولان نظام اسلامی قادر به رفع مشکلات مردم نیستند.

وی با بیان اینکه دشمنان در اندیشه ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم هستند، ادامه داد: طی سال‌های اخیر با اعمال فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها و عملیات روانی، قصد افزایش دادن این شکاف را داشته‌اند و هدفشان به زانو درآوردن نظام بوده است.

ابراهیمی با بیان اینکه دشمنان کارشان دشمنی است و فتنه و توطئه آنها پایان ندارد، عنوان کرد: ایجاد یأس و ناامیدی و بدبینی به دولت از اهداف دیگر دشمنان به شمار می‌رود، اما حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در این حماسه ۹ دی به عنوان نهمین سالروز قیام ملت عیله فتنه‌گران، پوزه استکبار را به زمین مالید.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه ۸ ماه فتنه با هشت سال جنگ تحمیلی برابری می‌کند، ادامه داد: سران فتنه آبروی نظام را بردند و روسیاه دنیا و آخرت هستند، فتنه گران، نظام را تا لبه پرتگاه سقوط بردند و مشکلات عدیده‌ای برای ملت ایران به وجود آوردند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر به حدیثی از امام علی(ع) اشاره کرد و متذکر شد: مبادا در زمان بروز فتنه‌ها، امام زمان خود را تنها بگذارید و امروز ملت ایران به این فرمایش مولای خود عمل کرده و پشت ولایت فقیه ایستاده است تا آسیبی به مملکت و انقلاب نرسد.

ابراهیمی با بیان اینکه حماسه ۹ دی ماه، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام و امت اسلامی بود، یادآور شد: این روز تجدید میثاقی دوباره با امام (ره) شهدا به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها