سردار اشتری:

سران فتنه باید در پیشگاه ملت محاکمه شوند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: سران فتنه به کشور خیانت کردند و باید در دادگاه الهی و در پیشگاه مردم محاکمه شوند.
کد خبر: ۳۲۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ - 31December 2018

سران فتنه باید در پیشگاه ملت محاکمه شوندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا روز دوشنبه در همایش سالیانه فرماندهان تهران بزرگ با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی یادآور حضور باشکوه، هوشمندانه و مدبرانه ملت در صحنه است، اظهار داشت: این حماسه تجدید میثاق با امام خامنه‌ای و شهدا و یادآور دفاع مقدس و روز نابودی دشمن بود.

سردار اشتری ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی در حماسه 9 دی نابود شدند و کسانی که به دنبال براندازی نظام بودند، شکست خوردند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: یکی از روز‌های پر افتخار مردم که در تاریخ حماسه آفرید، روز ۹ دی است که در این روز شعار همه حمایت از ولایت بود.

وی با بیان اینکه بعد از انتخابات ۸۸ جریانات داخلی معاندان و ضد انقلاب خارج‌نشین به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و انگلیس در صدد بودند به بهانه تقلب، نظام را از مسیر اصلی خود خارج کنند، افزود: انتخاباتی که با روش‌های جاری در کشور انجام شد و هیچ موقع تقلبی در فرایند آن ندیدیم، اما این موضوع را بهانه قرار دادند و در آن زمان دشمن ناجوانمردانه در مقابل مردم ایستاد.

سردار اشتری اضافه کرد: قبل از انتخابات، ستاد صیانت از رأی تشکیل دادند و قبل از اعلام آرا، سران فتنه اعلام پیروزی کردند و سران فتنه با شعار‌هایی که دادند به کشور خیانت کردند و باید در دادگاه الهی و در پیشگاه مردم محاکمه شوند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه روشنگری مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری مردم باعث ناکامی دشمنان شد، گفت: باید بدانیم دشمنان داخلی و خارجی هر روز به دنبال این هستند که مسیر مردم و انقلاب را تغییر دهند و این استقلال، آزادی و نظام اسلامی را که برخاسته از خون شهیدان است، از بین ببرند.

وی تصریح کرد: مردم در تمامی صحنه‌ها نشان دادند که به نظام اسلامی معتقد هستند و با تمام مشکلات اقتصادی در میدان‌های مختلف حضور دارند؛ لذا مسؤولان باید پاسخگوی مردم باشند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه در یکی دو سال گذشته رئیس جمهور کم عقل آمریکا گفته بود ایران را زمین‌گیر می‌کنم، گفت: دشمن هرگاه ما را تهدید کرد، مردم قوی‌تر پای صحنه آمدند.

سردار اشتری بیان کرد: دشمن با فشار روانی و اقتصادی، برنامه‌های زیادی برای ۱۳ آبان داشت و می‌خواست مردم در راهپیمایی حضور پیدا نکنند، اما دیدیم که در ۱۳ آبان مردم با قوت و انگیزه حضور یافتند و برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۹۷ باشکوه‌تر حاضر خواهند شد.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: افتخار نیروی انتظامی این است که حافظ ناموس و مال مردم و در کنار مردم است و مردم این باور را دارند که فرزندانشان در ناجا در حال خدمت به آن‌ها هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار