درخواست نصب پرچم رژیم صهیونیستی در ورودی تمامی نهاد‌های دولتی اردن

رئیس کمیسیون فلسطین در پارلمان اردن خواستار نصب پرچم رژیم صهیونیستی در ورودی تمامی ادارات دولتی این کشور به منظور لگدمال شدن آن توسط شهروندان اردنی شد.
کد خبر: ۳۲۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ - 31December 2018

درخواست نصب پرچم رژیم صهیونیستی در ورودی تمامی نهاد‌های دولتی اردنبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «یحیی سعود» رئیس کمیسیون فلسطین در پارلمان اردن، در واکنش به لگدمال شدن پرچم رژیم صهیونیستی توسط «جمانه غنیمات» وزیر اطلاع رسانی و سخنگوی دولت اردن و اعتراض رژیم اشغالگر قدس نسبت به این مساله، خاطر نشان کرد که اقدام غنیمات کمترین کاری است که وی می‌توانست انجام دهد و باید پرچم رژیم صهیونیستی در ورودی تمامی وزارتخانه‌ها و نهاد‌های دولتی اردن نصب شود تا شهروندان اردنی آن را لگدمال کنند.

وی افزود: اسرائیل همه روزه مقدسات و ارزش‌های انسانی و اخلاقی را پایمال می‌کند و اقدام وزیر اردنی بیانگر موضع ملت اردن است؛ چرا که وی قبل از اینکه یک وزیر باشد، یک شهروند اردنی هم به شمار می‌رود.

روز شنبه تصاویری بر روی شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت که جمانه غنیمات را در حال لگدمال کردن پرچم رژیم صهیونیستی به هنگام ورود به مقر سندیکا‌های اردن نشان می‌داد. این در حالی است که «عمر رزاز» نخست وزیر این کشور از انجام چنین کاری خودداری کرده و این اقدام وی با انتقادات گسترده مواجه شده بود.

رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این اقدام، سفیر اردن در تل‌آویو را احضار کرد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار